Direktlänk till inlägg 15 oktober 2014

Intresseklubben kan börja anteckna

Av myrealworld - 15 oktober 2014 23:14

Beben vaknade med ögoninflammation, tack storebror för det :)
Storebror däremot var pigg och redo (not) för förskolan.
Jag åkte till stadium i kungens kurva och provade ut nya skor. Mina löpskor är i princip slut.
Behöver ju nya, sköna pjucks inför tunnelrun....

Sen jag och beben hållit oss hemmavid. Ätit, vilat, städat köket, tvättat osv.

På fredag däremot blir det lite uppfräschning av barret.
Hoppas det blir bra bara.

 
 
Ingen bild

Glajjan

15 oktober 2014 23:29

Yes im back. Kan förstå om du saknat mig lite här på nattkvisten 😜. Ok. Dina barn är ljuvliga. Båda två (och alla tre 😘). Dethär med att du ska gp till frillan igen; ljuvligt tycker jag att det låter; men undrar om du inte har varit tre gånger där sedan jag var där sist😳. Måste styra upp det- röja av en brazilian kanske innan nästa helg. Ja det vore något. Ok. Nu måste jag och alla småtjejer hemma sova. Pussa kram godnatt!!

myrealworld

16 oktober 2014 13:10

Heeeej!
Yes, det har varit tomt utan dig.
Men om vi räknar vad som görs i skönhetsväg så vinner du med hästlängder!

Brazilian istället för soldusch, kan vara ngt!!!

Kraaaam

 
Ingen bild

Glajjan

16 oktober 2014 13:39

Hahaha jasså! Hur menar du nu tollan?! 😂😂 att jag går å fixar fötterna å vaden 😳👀. Stor kram på dig å hoppas att magen lugnat sig!

myrealworld

16 oktober 2014 16:47

Haha exakt! Fixar naglar och fötter och så :D
Kram

 
Ingen bild

Glajjan

16 oktober 2014 17:19

Haha du kanske menar att jag tränar så mycket- det är ju i skönhet inifrån å ut 😇. Mina naglar har ingen ngnsin fixat #natural 😀😘😘😘 tre pussar - en till var å en av dina godingar

myrealworld

16 oktober 2014 20:27

Haha natural beauty! En annan behöver springa kors och tvärs för att kunna spela i samma liga... Haha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av myrealworld - 28 januari 2019 23:46

Hej vänner! Jag kommer sluta blogga här och istället skriva på www.Tolou.se Min blogg har alltid fungerat som min ventil då jag började blogga när jag led av min depression för snart 10 år sedan. Jag har mått bra av att dela mina tankar och d...

Av myrealworld - 25 januari 2019 19:24

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 1254608282"

Av myrealworld - 24 januari 2019 10:01

Vi har haft en fördjävlig höst med alla tänkbara sjukdomar. M har drabbats hårt och varit sjuk lääänge. Igår fick läkarna napp och det visar sig vara Twar. Han har nu fått ny medicin och jag hoppas så att han ska tillfriskna. Han har haft hög feb...

Av myrealworld - 1 januari 2019 01:23


Vid matbordet kring nära och kära gick vi laget runt och alla fick berätta det bästa med 2018. Några berättade om nya anställningar, andra om ett mer hälsosamt liv och min syster om att hon slutade röka. När min tur kom var det för privat att dela ...

Av myrealworld - 17 december 2018 10:57

Efter min penicillinkur och en sjukdomsperiod på ca 9 veckor var det dags för vår stora som åkte på halsfluss och fick ta två antibiotikakurer då de gav honom fel första gången. Sedan var det dags för M som nu är inne på sin fjärde vecka av sjukdom...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards