Alla inlägg under januari 2017

Av myrealworld - 29 januari 2017 21:52

Tiden bringar lycka men även det motsatta. Det ger oss prövningar vi önskar vara utan och vi tvingas passera omöjliga känslor och tankar.
Och vi göra det. Vi bara pågår och när det är passé för denna gång undrar vi hur vi överlevde.

Jag blandar inte känslan som befinner sig med vad jag kommer uppleva därefter. Jag kommer inte minnas hur det kändes för att det kommer vara ett minne som möjligtvis skaver ibland men än dock ett minne.

Jag klarade även denna utmaning, oron förvandlades till förståelse och sorgen till motor. Vid min sida och under mina vingar fanns oändligt med kärlek. Jag pausade, tog emot mig själv och tillät mig vara i stunden.
Nu tillåter jag mig att gå vidare så sakta.

Mitt liv är tid med familjen och att komma iväg till jobbet.
Jag hinner inte mkt annat. Struntar i att städa, vara duktig människa utan bara ge oss andrum.
Tränar när tillfälle ges, överlever inte annars. Min medicin för själen.

Ny sova för att mota påbörjan av förkylningen!

Av myrealworld - 3 januari 2017 00:15

Ikväll blev det sent igen för oss och det gör mig inget...bara jag kan somna när jag väl lägger mig.
Jag är liksom dödstrött vid 21 sent är det som att hjärnan börjar om.

Idag har jag gått till gymmet, första gången på läääänge. Det var tufft men skönt för kroppen.

Vi beställde även en ny soffa nu ikväll, jihooo va trevligt med lite nytt och fräscht.
Längtar till den kommer. Ska bara se till att sälja den vi har nu.
Livet rullar på och jag njuter av Tid med min familj. Så mysigt och härligt för oss alla. Tro dock inte att det är frid och fröjd här, nä nä. Kidsen bråkar hela tiden, vi är två riktigt dumma föräldrar minst 20 ggr om dagen och mkt är tandagnisslan men på ngt sätt känns det som att tiden finns för att orka.

Kollade på ett avsnitt av Walking Dead, säsong 7... mår psykiskt dåligt av detta. Fy fan.
Hoppas det vänder.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards