Alla inlägg under januari 2013

Av myrealworld - 31 januari 2013 18:44

Ni vet den där känslan.
Den där inre lyckan som sprider värme och får en att sväva fritt.
Känslan av harmoni, glädje, lugn...
Känslan av att vara oslagbar!
Den känsla har jag i mig!
I magen... I bröstkorgen....

Här är jag.
För jag har klättrat och bestig,
tappat greppet och återfått balansen,
Sjunkit och gett upp för att sedan paddla upp mig själv.
Jag har krälat i dynga och suttit på tronen,
Dansat och vinglat,
Jagat och blivit fälld.
Rest mig och vandrat vidare.

Sån är jag. Så kommer jag förbli. Mitt liv är min kamp och jag tänker vinna.
Jag tänker aldrig ge upp på mig själv.
Jag var nära ett tag men det är förbi och så ska det fortsätta vara.

Sån är jag!

Av myrealworld - 30 januari 2013 22:35

Hemma idag med en jädrans förkylning. Hade planer på att få massor gjort men har varit antingen däckad eller så har jag svettats som en gris när jag ansträngt mig.

Bihålorna värker...som vanligt när det gäller denna fröken.

Vill bli frisk så jag kan njuta och orka och ta mig till gymmet förstås!
Längtar efter att få köra igång igen!

Av myrealworld - 29 januari 2013 23:25

Snart är den vår och förhoppningsvis kommer vi sova som prinsessor, prinsar och kungar!

Jag längtar!!!!

Av myrealworld - 29 januari 2013 23:08

Sjuk som fan.
Det är fan, nu när jag ska åka och hälsa på lilla T. Nu när jag skulle jobba och träna.
Skitkorv!

Har blivit ompysslad och matad <3
Det känns så mysigt, nästan lite värt att vara sjuk då.
Kollade nyss på en fin film: safety not guaranteed. Väldigt fin och mysig.

Nä, nu är det dags att mysa ner sig.

Av myrealworld - 28 januari 2013 19:09

Bara lite uppdelat.

Vaknade med halsont idag, ingen idé att sura över ngt man inte kan förändra. Stressade iväg med pyret och hann i tid till mitt möte.

Jobbet har varit hetsigt och inget har blivit gjort. Känns det som.

Hämta ett stycke gosbarn och hem till tvättens mamma. Nu ligger allt här i ett prydligt kaos. Räkningarna är betalda och snart ska jag slacka i soffan.

Just det, träningen uteblev idag av förklarliga skäl men ni kan tänka er hur jobbigt det var när blotta synen av rentvättade träningskläder peppade mig. No worries! Jag tar igen det dubbelt upp när jag kan.

Hoppas er måndag har varit absolut skön!

Av myrealworld - 27 januari 2013 22:56

Söndagen innehöll:

Sen och skön frukost.

Utflykt till Nyckelviken där vi åkte snow racer, kollade på djuren, pyret red ponny och vi käkade god lunch.

Träning, helkroppspisk med löpning (tabatha) emellan.

Middag med mina fina.

Lägga pyret som har kommit in i ngn fas där det konstant kryper i hans lilla kropp...

Nu har vi kollat film och snart är det dags för sängen med min älskade kille.

Delar en skitsnygg bild och säger go natt!

Av myrealworld - 27 januari 2013 00:21

Igår avslutade jag fyra veckors deff, även om det gått sisådär vissa dagar.
Nu är det dags att öka och lyfta tungt igen!!! Yeaj

Vilodag idag (utöver en kort och snabb promis). Har fikat gott, ätit korv med bröd och godis till lördagsrullen.
Nom nomi nom nom!!!

Kroppen kommer imorgon att vara redo för helkroppsstryk!!!

Annars har vi myst idag ???
Pyret och pappan var på spårvägsmuseet medan jag fick skrota omkring och ha egentid.
Sen fikade vi gott i sickla.

Av myrealworld - 25 januari 2013 08:45

Idag är det tydligen äckligt kallt. -25 grader var det ngn som sa på instagram. Jag är ledig och bryr mig inte mkt om väder och vind.
Ska klä på mig och ta en vända till gymmet för lite pre-breakfast motion.
Sen blir det lugna puckar fram till ikväll då jag äntligen ska få hänga med min fina annA. Middag och gott att dricka samt det sanna nöjet att bara få umgås.

Har sett fram emot detta, ledighet och kvalletid med älskade vänner.
Resten av helgen tänker jag mysa med mina killar. Yeah you bet!

Hoppas ni har det bra och håller er varma!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards