Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av myrealworld - 29 oktober 2014 23:58

Pratade om sex med min vän i helgen.
Härlig topic att vädra till och från.
Jag är extremt opryd när det kommer till att prata om sex och sexualitet.
Finner det högst naturligt samtidigt som det är en ämne där rätt och fel inte existerar. Utan snarare ditt sätt och mitt sätt och en hel del lärdomar och aha-upplevelser däremellan.

Vi pratade om hur jobbigt sex kan kännas när allt inte är helt okej mellan två människor. Vi pratade om hur enkelt man kan göra överstamp och då krävs extremt mkt respekt för varandras viljor.
Vi pratade om vikten av att utmana varandra, även i sexet. Att ta plats och ge plats.
Vi pratade om erfarenheter som fick oss att skratta mkt.

Det härliga och allvarsamma. Det lätta och det svåra. Vikten av att klicka men att våga testa.

Ni vet väl att min dröm är att jobba med detta. Tänk att man kan det. Få betalt för att prata sex hela dagarna.

Skapa lust i det svåra, tabubelagda. I det som ger en lust men där man saknar mod. I att våga gå vidare och hitta sin lust efter svåra upplevelser.

Ni kan fatta hur intressant detta är.
Hur coolt det är!
Medan jag väntar på att göra karriär som sexolog fortsätter jag prata sex med mina vänner.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards