Alla inlägg under november 2016

Av myrealworld - 26 november 2016 23:10

I fredags åkte jag till jobbet under en galet vacker himmel. Jag var hänförd och försökte mitt bästa att få det på bild.
Blev en kort dag på jobbet så jag skulle in till söder för handledning.
Därefter mötte jag upp systra mi för lite bubbel och prat.
Maria joinade och lite bubbel blev en ordentlig aw som slutade med att jag sov först av alla i familjen.
Vaknade dock utvilad idag och efter lite frukost åkte vi till söder för lek och sedan parkour.
Medan storis tränade åt jag, Mathias och beben på kolgrill.
Tog mig till gymmet efter att ha slappat i soffan 1 timme. Körde 40 min intervaller, inte så stark idag men okej.
Vid middag kom min släkt för lite fika.
Det var helgen för mig.
Imorgon får vi se vad som hinns med.
Grannarna kommer över på lite middag iaf.

Av myrealworld - 18 november 2016 23:09

Hela veckan gick i ett nafs typ.
Är klar med min Mi och känner mig nöjd över den utveckling den gav.
Mathis är i Götet med sina vänner och jag har min mami här. Win win skulle jag säga.
Imorgon blir det ösigt med parkour, kalas och ev en kompisträff däremellan.

Ska dock börja med en härlig weekendfrukost!! Så mums!
Ägg, gott bröd, kaffe och frukt!

Av myrealworld - 8 november 2016 12:44

Går just nu på MI-utbildning och känner mig mkt inspirerad. En bör utbilda sig oftare! Härligt med ett avbrott från jobbet som just nu inte känns superbekvämt.

Imorse fick jag, för en gångs skull, lämna mina skatter på skola och förskola. Så mysigt att få den tiden ihop! Beben som har varit risig och rosslig i halsen fick varm mjölk med lite honung direkt på morgonen medan vi kramades och jag behövde inte stressa. Så underbart.

Igår kom jag iväg till ännu ett cardiopass (försöker ta det lugnt med styrketräning) och jag känner mig toppen efter 35 min gång med lutning och sen 6 min tuffa intervaller.
Kuuuuul! Mer sånt.

Nu, en toa-selfie...

Av myrealworld - 6 november 2016 23:09

Idag kom vi hem från vår weekend i Eksjö. Mycket härligt och mysigt.
Jag och Mathias fick en dag för oss själva i Jönköping, trevlig stad och riktigt mysigt att få tid ihop.
Sedan har vi bara varit, ätit/fikat på stan, lekt ute i slask och snö, ätit gott och bakat en del.
Idag hann jag med ett cardiopass på gymmet efter ett par dagar vila.

Längtar inte till jobbet imorgon vilket är en ovan känsla efter över ett års total glädje men vissa saker/människor kan snabbt förändra det. Uscha!!
Vill hellre hänga med mina barn och känna att jag är för dem.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards