Alla inlägg under maj 2013

Av myrealworld - 30 maj 2013 23:18

Jobb.
Vila.
Träning.
Mat.
Natta pyret.
Vila.
Kolla tv.
Sova.

Kul liv? Fullt nöjd är jag.
Nu håller vi tummarna för måndag.
Jobb på lördag så tiden lär väl gå.
Fika med min fina homegal imorgon, myspys innan hon drar över Atlanten (typ).

Tack för mig

Av myrealworld - 29 maj 2013 22:43

Ja den ständiga oron... Den som innefattar allt och lite till.
Den som får det att krypa ända in i märgen.
Jag försöker med all min kraft att tänka på annat, ägna tid åt här och nu.

Nu jäser jagi soffan och har precis kirrat ett dockhus till pyret. Han har önskat sig det länge nu :) happy surprise tomorrow!

Förövrigt drar jag igång med träningen imorgon. Japp, nu är bara hostan kvar så nu kör vi!

<3

Av myrealworld - 28 maj 2013 23:16

Another day
Nöjd. Med det mesta.
Sköna timmar i parken med pyret.
Imorgon ska skrutten tillbaka till förskolan efter x antal sjukdagar.
Mamman här ska jobba sent imorgon, avslutning med ungdomarna och sen "hejdå aw" med kollegan.

Nu ska jag krypa ner under täcket!
Mysigt

Av myrealworld - 27 maj 2013 22:17

Pink @ Globen.
Jag säger bara: drop.dead.AWESOME
En av de bästa konserterna jag varit på. Jag var såld och ville att det skulle hålla på i minst fem timmar.
Tack Mary för att du bokade åt oss!

Av myrealworld - 27 maj 2013 22:11

Helvetes jävla röv! Halsont och frossa, då kör vi. Lång jävla jobbvecka samt helgjobb. Bajstiming. Punkt

Utöver den skiten har jag haft en underbar dag. Jag har fått skämma bort husets födelsedagsbarn. Älskade kärleken fyllde ännu ett år.
Vi myste med skönsång på morgonen och efter jobbet lagade jag mat och bjöd på bakverk.
Pyret var lycklig och ivrig att "hjälpa" sin pappa med att få upp presenterna.
Världens bästa unge!

Av myrealworld - 25 maj 2013 20:19

Vaknade med sprängande huvudvärk. Hej å hå!
Kaffesugen var jag så jag gick upp och fixade gofrulle.
Ett fortsatt sjukt barn med hostan från hell.

Åkte till Mary och fixade hennes hår och make! Kul var det
Åkte sen vidare och träffade min älskade Lisa. Stunder av lycka/sorg/oro/förvirring.... Men där gick vi, i solen. Sida vid sida som vi alltid ska göra! Dela livets hårda dagar, torka sorgens regn från varandras kinder och skingra orosmolnen. En fin stund idag!
Love you

Hem igen till mina kärlekar och varva lek med film med fika med hostmedicin. Jihoo... Ser inte fram emot natten!

Av myrealworld - 24 maj 2013 00:39

Idag blev pyret hemma för att hans hosta blev värre. Pigg som en lärka har han hängt på mig till jobbet men även fixat och donat med sin papi.

Den där papi, jag lever med världens finaste man.
Idag kom vaknade jag och insåg att han har börjat tvätta...glad som få!
Efter jobbet kom jag hem till ett städat hem och en fylld kyl. Herre va mysigt, det motiverade mig så jag vek kläder, lagade mat, bakade bröd och städade det sista.

Tack vare att moffa och syrran var här och höll ställningarna med pyret...som lite senare fick feber. Lilla älsklingen kämpade, skrattade och höll igång så gott han kunde till han slocknade i famnen.

Imorgon ska jag vabba. Första gången sen ever.

Av myrealworld - 22 maj 2013 21:07

Solen skiner och klockan är åtta.
Efter en lång, trist och grå dag sprack det upp. Så kan det vara ibland.
Jag känner mig trött, helt slut!
Huvudvärk botas väl med vattenmelon...eller?
Har krängt två vattenmeloner på tre dagar...pjuh!

Torsdag imorgon hörni :)

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards