Alla inlägg under april 2013

Av myrealworld - 29 april 2013 20:58

Måndagen har passerat och jag inväntar det våldsamma vädret ännu. Det får bara i n t e se ut så här imorgon! Nope...
Har varit en skön dag med en del risiga inslag, but hey...det hör till.

Jag har precis stoppat in en plåt med müslie i ugnen. Ska sätta på Tvn och bara njuta i ngn timme framöver.
Drömma mig bort till varmare breddgrader :)

Må gött!

Av myrealworld - 28 april 2013 23:29

Vilken ashärlig film, silver lining (du gör mig galen).
Helt jävla underbar!

Har haft en fullspäckad helg. Svärisarna har ju varit här på besök så det har blivit lite av varje.
Har även hunnit med träningen även om det just nu inte är fokus på varken bulk eller deff så försöker jag hålla ångan uppe. Det är vansinnig jobbigt att förhålla sig lite löst till kost och träning. Det triggar mycket hos mig men det får vara en övning.

Imorgon är det dags för arbete igen.
Kontorsdag följt av fältarbete på tisdag. Må det hagla, snöa, storma, ösregna osv. Det för att våra ungar inte ska vara utomhus och supa ner sig och hamna i skit.

Ha en nice måndag!

Av myrealworld - 23 april 2013 23:19

Tjolahoppsan

Jobba sig, vara trött, vara krasslig, vilja träna, vara orklös och hungrig!

Mitt liv i en chokladbox kan man säga.
Inget vettigt att tillägga förutom att jag undrar om jag kommer vakna sjuk imorgon.

Igår körde jag ben och idag demolerade jag min rygg och mina armar. Hejja träningsvärk.
Imorgon får vi se.
Svärisarna kommer, jag jobbar på till tors.

Av myrealworld - 20 april 2013 10:32

Sol, soligt awesome!!!
Idag är min sista jobbdag men det känns okejnär man vaknar till strålande sol.
Killarna ska ut och åka tunnelbana och jag ska softa i solen en stund innan jag drar till kista och möter upp My boys.

Ikväll jobbar jag...håll tummarna för att jag ska slippa slagsmål och fylla.

Imorgon ska vi myyyyysa. Pyret ska gå på dans och därefter brunch och mys med min finaste Lisa!

Mycket kärlek

Av myrealworld - 18 april 2013 23:57

Dags för jobb imorgon och på lördag.
Hatar att inte få vara med min familj!
Älskar att jag blev lite head huntad idag. Får se vad framtiden bär med sig i sitt sköte.
Lite trött på allt gaggande i den där gruppen. Spola ngra fossiler så skulle allt bli så jävla gött!

I alla fall

Efter att jag började få känningar i halsen igår hoppade jag över träningen idag. Vilade och tog igen mig. Hoppas det ger sig till imorgon.
Nattinatt

Av myrealworld - 17 april 2013 23:05

Fan i helvete va tråkigt det är när Chicago fire slutar när det är som bäst. Jag blir rent av provocerad när man är inne i ett flowi en serie och helt plötsligt så tar det stop...

Till ngt annat, lång dag på jobbet (10 timmar). Lika långt imorgon typ och sen helgjobb. Läääääängtar till söndag, då är det över.

Av myrealworld - 16 april 2013 22:37

Har under en tid varit utan proteinpulver vilket jag inbillade inte hade så stor påverkan.
Av förklarliga skäl ökade jag på mitt intag av kolhydrater även. Vilket inte är så märkligt, man är ju ute efter att bli mätt. Därmed var den onda cirkeln igång.

Kroppen blev slapp och jag tappade snabbt formen. Upplevde även att jag inte fick ngra resultat.
Nu har jag återställt det hela med minst en shake om dagen. Samt mer proteinrik mat. Jag märker direkt resultat på kroppen. Konstigt va?!

Körde idag triceps och mage! Inte mina favvomuskler men värdefullt ändå!

Avslutade em med chokladbollar gjorda på cashewnötter och dadlar. Mycket gott och väldigt nyttigt! Det ni

Av myrealworld - 15 april 2013 22:07

Idag tänkte jag att våren var här.
Satte på mig lite kläder och hoppade på cykeln med pyret bakpå.
När vi sa hejdå på förskolan började regnet ösa ner.
Jag sket i det och låtsades att det var vår.
Att solen sken och att det inte var pissregn och motvind.

Har haft en skön dag på jobbet.
Fått massor gjort och kunde ändå friskvårda lite.

Det blev ben och rygg idag. Svettades som en boss!!!!
Härligt att kunna kötta på med vikter och sköna övningar.

Nu ska jag och mina ömma muskler gå till sängs.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards