Alla inlägg under december 2012

Av myrealworld - 30 december 2012 18:59

Här i stugan har bacillerna lämnat pyrets kropp (äntligen) och intagit våra.
Kul ledighet tycker ni? Jag tycker det känns rätt spot on...man slappnar av och då händer det.

Imorgon är det iaf nyår, det blir familjemys här hemma med god mat och kärlek.
Undertecknad behöver även finlira det sista på ex.uppgiften då den ska in.

Nästa kurs får bli näringslära i väntan på fortsatta sexologistudier.
Må gott och var rädda om er

Av myrealworld - 27 december 2012 21:16

Idag åkte även min älskade mamma.
Trevligt har det varit trots att influensan slog till hårt.
Tack vare henne har jag fått vila massor. Och igår fick jag och storhjärtat egentid i Nacka.
Men nu är vi ensamma med lillpyret som är fortsatt febrig.
Mitt mående går upp och ner...
Ena stunden känns halsen av och andra känner jag mig relativt fräsch.
Jag överdoserar C-vitaminer och igår pressade jag tre kilo apelsiner.
Allt för att slippa...
Hoppas ni mår prima där hemma.

Av myrealworld - 24 december 2012 09:06

Julafton år 2012
Vi är alla samlade och jag inser hur lyckligt lottad jag är.
De jag håller av mer än ngt annat är friska och finns omkring mig.
Mitt lilla pyre fick dock hög feber igår men han är en kämpe plus att vi alla hjälps åt. Så inga problem...
Glöm inte bort varandra i alla hets som har varit och kanske är idag.

God jul på er!!!

Av myrealworld - 24 december 2012 09:06

Julafton år 2012
Vi är alla samlade och jag inser hur lyckligt lottad jag är.
De jag håller av mer än ngt annat är friska och finns omkring mig.
Mitt lilla pyre fick dock hög feber igår men han är en kämpe plus att vi alla hjälps åt. Så inga problem...
Glöm inte bort varandra i alla hets som har varit och kanske är idag.

God jul på er!!!

Av myrealworld - 21 december 2012 00:11

Snart fredag.
Idag har det varit en del och det har varit mys!
Tränade på morgonen vilket var ovanligt. Skönt att kunna slappna av efter jobbet.
Jobbade, träffade loppan, klädde granen och gjorde julgodis.
Imorgon ska jag fixa klappen och sen är jag redo att luta mig tillbaka!

Dagens bästa:

Härliga människor! De som ger med hjärtat

Av myrealworld - 19 december 2012 22:51

Two more days to go!
Snart jul mina vänner.

Jäklar va fort det har gått...
Jag vet att det låter galet men tiden rinner iväg. Som när man sätter på vattnet i kranen på fullt ös.
Hoppas ert år har varit lika bra som mitt.

Vila upp er och våga varva ner INFÖR ledigheten. Ge er själva tiden att återhämta er med era nära och kära omkring. Hämta kraft och energi!
Själv ska jag försöka ducka för en förkylning...

God natt!!!

Av myrealworld - 18 december 2012 22:26

Alltså, det här med att lära sig nya teorier och få ny kunskap är ju fan ngt av det häftigaste som finns!!!!
Min hunger blir ständigt retad av att veta mer. Idag fick vi träffa vår ny handledare under eftermiddagen och han presenterade vilken teoretisk bas han står på och booooy va intressant!
Wowww....
Väl hemma var jag slut!
Somnade med pyret och vaknade sämre än innan med halsont och sånt. Träningen ställdes in :(((( stort bu!!!
Men men hellre det än att vara sjukling?!

Av myrealworld - 18 december 2012 09:55

Har Etzia i öronen i väntan på bussen. Hon uppmanar till att act simple vilket jag håller med om...
Däckade tidigt igår efter en lång och fullspäckad dag. Avslutning med bästa kidsen i Nacka!
Sista kvällen för detta år...nu är det uppehåll till början av januari.
Idag är det träningsdag och jag kan inte förklara hur lycklig det gör mig...
Idag ska jag köra tungt på gymmet, kroppen ska få smaka på mjölksyran :)

Må gott folks

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards