Alla inlägg under mars 2011

Av myrealworld - 31 mars 2011 23:14


Tumblr_lixohf33fo1qzhvdzo1_500_large

Bild


Tumblr_lgp2tz6dst1qe9e15o1_500_large

Bild


11021546_eihyfxs9_c_large 

Bild


Skrattar åt de som tror sig kunna lista ut andra människor i ett svep.

De som Tror sig förstå sig på sig själva och sin egen komplexitet.

Skrattar allvarsamt åt de som inte lyssnar in andra, förstår att detta är mkt begärt för många då det krävs en sann estet för att kunna bemästra denna konst.

Förvånas över min envishet och intensitet med att vilja nå ut, komma in och känna på det som inte nödvändigtvis existerar.

Skräms av det faktum att människor kommer och människor går, in och ut ur ens liv.

Hämtar hem nytt syre och fyller mina lungor...

Påminner mig om var jag är och varför. 


Av myrealworld - 30 mars 2011 18:48

Av myrealworld - 30 mars 2011 18:36

Make Up Store

Lipstick; Trip


Den minst fåfänga och obrydda människan ska helt plötsligt börja blogga om smink?!

Var inte bekymrade min vänner, detta är ett mkt tillfälligt infall då många faktorer bör innefattas. Den främsta faktorn är den begynnande VÅREN (jag har förträngt det faktum att vita flingor föll från himlen igår!). När våren kommer så spritter köplystna hormoner i mig; skor höga som hus, kläder i somrigt material och färger som ska liknas vid en E-trip, smink i alla färger och... leenden (var kan man köpa vackra leenden?). Åh... ge mig värme, färger och lyckorus!!!


Mina läppar ska vara rosa och mina kinder röda! Bara så ni vet... Och JA, jag mår bra :)


  




Av myrealworld - 30 mars 2011 18:20

Kaoset Mamma...


Idag (läs: hela veckan) har det varit sjukstuga i vårt hus.

Pappan=sjuk

Barnet= sjuk (SOM VANLIGT)

Mamman= VILL inte bli sjuuuuk


Lämnade pysen på dagis då detta flitigt omnämna allmäntillstånd tycktes vara i bra form. Hur nu det kommer sig med ett konstant sjukt barn vet jag inte men så blev det ialf.

Sen var det bara hem och städa, tvätta, laga mat och just det få i sig ngt att äta innan träning. Pust...

Väl på träningen började min dagliga meditation och jag kunde stänga av ALLT!

Körde ett grymt bra pass, mkt fys och bra schema inne på gymmet.

Det är ngt helt annat att dels träna själv och dels träna på den tid då störningsmomenten är minimala. Då kör jag allra bäst!

Nu är det redan onsdag och imorgon är det fortsatt mamma-kaos tills den andra hälften känner sig bättre och är på benen.

Dagis, utvecklingssamtal, Mys med piafia, träning, hämtning från dagis och sen bara helt enkelt avlida...

Jag ska inte klaga då mkt av det jag gör är riktigt njutbart och jag är så glad att jag just nu har tiden för att kaosa runt lite.

Fredagen blir också fin hoppas jag; träffa underbara vänner och på kvällen blir det väl dans och vin i vanlig ordning?!

Har blivit helt hooked på ett galet gott vin (rött såklart) vid namn Casillero del Diablo (merlot)!! Har nog aldrig fastnat för ngt alkoholhaltigt som för detta fantastiska vin.

Nu är det dags för mig att gosa lite innan bebisen ska i säng.

Av myrealworld - 30 mars 2011 18:13

Hush baby, wanna let ya know
This is how its gonna go
If u wanna come and play
Gotta do it my way
Hush baby, dont talk so much
Just wanna feel ya touch
Everything will be ok
If u do it my way

Hush baby

 

Av myrealworld - 27 mars 2011 17:06

Hej Vacker,

Välkommen ner i min sminkväska. Ska ta väl hand om dig och du mig

Make Up Store


Fick gå lös inne på denna fantastiska affär. Känns som att man är inne i en godisaffär med godis som aldrig tar slut!!!

Tack mamma   


Imorgon åker jag och lillpyret hemåt och på tisdag är vardagen igång igen med alla rutiner och måsten. Veckan är redan fullspäckad med både nöje och nytta och massa träning! Stort GILLA


Har varit härligt att vara här i Falun denna gång. Mycket lugn, både i mig och omkring mig. Härligt med vila och att kunna göra lite som man vill och bara vara här och nu. Mamma och pappa har (som vanligt) skämt bort oss med kärlek, fina stunder och god mat!



Av myrealworld - 27 mars 2011 11:21

Idag har vi den äran att gratta fiapian på dagen.

Hon fyller år, skitsamma vilket år! Vi firar ännu ett år fina happenings och minnen.

Grattis loppan!


 

Av myrealworld - 26 mars 2011 21:44


Har haft en underbar dag här i Falun.

Fick sova läänge, då min älskade mor tog bebisen som vaknade 05:30. Sedan ngn timme senare kom samma bebis och kröp ner under täcket och vi sov gott till halv elva. Fantastiskt!


Senare blev det en fika på stan med mina fina päron. Uppskattat och efterlängtat!

Där sprang jag även på en barndomsvän vilket var jättehärligt. Vi kanske ska ta en fika imorgon vilket skulle vara underbart.


När vi kom hem gick jag och vilda bebben och la oss en stund och inget går upp mot att ligga nära denna underbart doftande kille som sluter sina armar runt min hals i ett stadigt och hårt grepp. Dagens bästa!


Nu är kl för mkt för oss alla, så när bebben har somnat ska jag ta mig ett glas rött vin och njuta en stund av min mamma och sedan en bok.

Wait til you see my smile!


Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards