Alla inlägg under mars 2013

Av myrealworld - 30 mars 2013 22:27

Igår tog jag mig en löprunda på 45 min (årets första utomhuslöpning). Skärpning nu om jag ska springa milen (blodomloppet) i juni.
Idag körde jag ett gladiatorpass på 45 min, länge sen jag svettades så mkt. Men så härligt att riva av ett pass på den soliga altanen!

Sen har vi frossat, i mat och kakor och godis och bröd och allt som går.
Sen sov jag på det.

Nu är kl halv elva och jag är slut.
Imorgon är det sommartid som gäller därefter hemresa!
Gött mos med en dag hemma att skrota runt, träna och hänga med bästa vännen.

So long and be nice

Av myrealworld - 29 mars 2013 11:14

Långfredag och solen fortsätter trotsa kylan och den ihärdiga vintern.
Jag har varit trött denna vecka... För trött. Igår var det en ledig dag då jag fick träffa Anna och baby bee vilket var en fröjd!
Sen kom systra mi och vi körde familjefika i sjöstaden. Efter vila och en halv pizza senare klädde jag om och mötte upp willepille för häng. Vi hängde på fridays och efter tre timmar sa vi hejdå (yes, jag är numer en tant).
Idag ska här packas och bilas. Sen drar vi söderut och kopplar av sväng!

Av myrealworld - 27 mars 2013 23:08

Nu är två dagar i säby säteri avverkade. Mycket jobb, väldigt lyxigt, härligt umgänge och många skratt.
Dessutom vackert väder!!!

Imorgon träffar jag mina nära och kära för att sedan packa (igen) och dra söderut.
Hoppas ni har en trevlig ledighet med allt vad det innebär.

Av myrealworld - 25 mars 2013 22:04

Denna vecka hade varit magisk om allt var som det skulle.
Nu är det inte det. Tiden kryper just nu, det gjorde den även då.

Väskan är packad inför tvådagarskonferensen. Ska bli mysigt.
Utöver det bakar jag bröd, fyller frysen som är enormt tom.

Av myrealworld - 24 mars 2013 23:30

Denna dag vill jag inte ens kommentera.
Nä, jag låter hellre bli.
Dans, träning och sen bara vara hemma.
Alla planer ställdes in. Det var det.
Imorgon väntar jobb.
Tis-ons är det konferens.
Tors är jag ledig men uppbokad.
Fredag drar vi.
Snipp snapp slut så var ledigheten slut.

Av myrealworld - 23 mars 2013 21:49

...Dont look like they're fading

Trött som bara den.
Min energi är slut och jag har inte ro att sova.
Efter en lång förmiddag hemma tog jag mig till träningen och körde ett hårt överkroppspass.
I mig själv och i att bara vara, jag älskar mina stunder på gymmet.
Sen åkte vi till barkaby för att gå på lekland. Grannarna hängde på vilket gav oss lite ro då barnen lekte ihop.

Nu har vi ätit sushi och godis, släckt ner för jorden, lagt pyret och nu är det framstupa ner i säng!
No nonsens!

Funderade idag över det man säger om att "set something on fire".
Hur kan det vara ngt bra?
Vad går att rädda ur askan?!
Ngt som man satt eld på går väl sällan att rädda...och ur askan kan man knappt hitta minnet av det som en gång varit.

Av myrealworld - 23 mars 2013 09:26

Igår la vi oss kl två...
Idag ska vi till lekland med pyret.
Igår drack vi vin och bubbel med grannarna, idag dricker jag kaffe.
Igår tog jag ut mig ordentligt på gymmet och idag känner jag av varje muskel som gått sönder.
Nu gäller proteinpannkakor och kaffe.
Då kanske vi vaknar....

Av myrealworld - 21 mars 2013 20:53

Jobbig natt.
Lång dag på jobbet.
Sen middag på Mamas and tapas.
Nu sover pyret.
Jag vill också sova.
Imorgon är jag ledig men mkt inbokat.
Trevlig helg

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards