Alla inlägg den 18 oktober 2014

Av myrealworld - 18 oktober 2014 12:40

Vaknade med lite mer ork idag.
Beben höll låda hela j***a natten. Trött jag blir på att det aldrig kan få vara lugnt i ngn dag.
Orken höll i en timme och sen kom huvudvärken igen.
Beben har troligtvis blivit sjuk... Snor och gnäll har avlöst varandra på morgonen.

Fattar ni nöjet med att ha barn?!?!?!
Förstå mig rätt nu, det är så mysigt och underbart och värdefullt och hela faderullan men den av er som tror att det är simpelt kan kliva fram nu och erkänna. Finns INGET simpelt med att ha barn. Absolut INGET... Allt är ett pussel av bitar som ska sitta rätt varje dag och däremellan kommer förkylningar, blöjbyten, kissi sängen på natten, trots, risker, tjatter, tjat.

Förutom att jag upplever att beben är sjuk jämt...hela tiden är det ngt. Tänder, förkylning, tänder, magont, tänder, feber, tänder, ögoninflammation osv
Så är våra nätter ett jävla skämt!!

Det ena barnet löser av det andra. Gråt, tappat nappen, gråt, missnöjd, gråt, mardrömmar, gråt, kissat på sig, gråt, för varmt, och så var det morgon.

Idag är en sån dag då jag vill knäcka pannben och gapa som en vilde.

Tänkte beben kunde sova en stund då allt bara var skit men det gick visst bara att sova på mig.

Mama need a break!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards