Alla inlägg den 6 oktober 2014

Av myrealworld - 6 oktober 2014 23:02

Idag hade jag ett samtal kring återgång till arbete och det resulterade i att jag sköt på det. Fram till i vår. Vem vet.
Tänker att mitt andra barn också ska vara hemma lite längre. Att börja förskolan när barnet är ett är enligt mig lite tidigt.
Det löste sig bra. Det kommer bli knapert ekonomiskt men what the hell.
Hellre en härlig start för både mig och beben till ngt nytt än ett ångestfyllt.

Livet är hetsigt som det är. Bli gravid, leva två, bli smal, leka med barnen, äta, sova, ha egentid, vårda sina relationer, lämna på fsk, gå tillbaka till jobb. Helst inom ett år.

Typ jobba deltid när man håller på att fixa beben
Sen vara ledig under graviditeten för att vila. Sedan vara hemma tillsammans med sin partner för bästa tid med beben och familjen.
Seeeen när beben börjar på fsk vara ledig ett år och vila upp sig.
Rösta på mig till nästa val vetja.

Ngn som vill åka på weekend i vår? Mami is up for it

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards