Alla inlägg under april 2012

Av myrealworld - 29 april 2012 14:53

Åh vilken lycka när solen vill skina och värma oss. Jag kan inte med ord beskriva hur viktigt detta är och hur jag önskar att solen kunde fått stråla året om. Igår körde vi en heldag i parken med grannar och andra föräldrar. Pyret och frejs satt ihop från början till slut. Åt ihop, drack ihop, gungade ihop och kissade ihop. De två alltså, gullungar. Sen drog jag in och mötte bäret på Snaps. Det blev ett glas vitt och sen var det för kallt men nu är medis invigt för i år. Därefter gick vi och åt tapas på La cucaracha....mmmmmmm.... Jag åt som en galning. Vi avslutade kvällen med ett glas skumpa på Imperiet. Åkte hem vid nio i hopp om att orka ladda om med jag stannade hemma och myste. Det behövdes för jag är fortfarande helt slut. Idag har vi hunnit med Ikea och ikväll kan det bli ngt kul med systrarna B.

Av myrealworld - 27 april 2012 20:56

Idag har jag kört mitt kettlebellpass.... Have mercy va jobbigt det var. Gosh...svetten bokstavligt talat sprutade. Sedan begav jag mig mot söder för en underbar lunch med finaste Anna och Mary. Jag vet inte men jag bubblar alltid när jag är omkring folk jag älskar. Så em var bäst på alla vis. Väl hemma var det dags för restaurangbesök ā la fredagsmys. Sushi fick det bli. Mätta, nöjda och glada i varandras sällskap gick vi hemåt för lite kaffe och killarna för killarna även glass. Har även kört en repa hos grannarna där det dracks lite skumpa, ytterst lite för mig. Trevlig dag eller hur!? Imorgon blir det full rulle; indianparken och korvgrillning, träning, mys med bäret och kanske kanske vidare ut om jag orkar. Trevlig helg allesammans!

Av myrealworld - 26 april 2012 10:03

Bild


Nu kör vi, tuffaste träningsdagen står framför mig och jag är så laddad. Pigg som en lärka samt mätt i magen.

Gick min vanliga runda på 40 min och har nu mellanlandat för lite frulle.

Ska strax  bege mig till gymmet och idag ska jag göra som jag blivit tillsagt, köra skiten ur mig.

Sen är det lunch med Mary.

Därefter ännu ett träningspass.

sen får jag äntligen träffa pyret mitt!!!

Han var så gullig i morse, han låg bredvid mig tyst från kl 06.00 och klappade på mig. i ansiktet, på ryggen, på kinderna. Kan man vakna på ett bättre sätt?!


Ikväll ska jag äntligen få träffa min älskade media naranja. Hon ska ju åka iväg så det känns alldeles förträffligt att få boosta mig lite med hennes närvaro.


 


Har en sån fantastisk känsla av helhet för tillfället. 
Fysiskt mår jag utmärkt och känner mig så stark. Pigg och utan smärtor.

Psykiskt känner jag mig hel, lycklig, lugn, balanserad, genuin i det jag känner.

Är så glad för allt detta och jag vet att jag inte hade klarat det utan er mina nära och kära.

Ni är så viktiga var och en av er!


Nu ska jag dricka klart mitt te och sen bege mig!

ha nu en skön dag.  

Av myrealworld - 24 april 2012 21:12

Pyret var ju sjuk förra veckan och i helgen började helvetet för oss. Idag är det andra dagen jag mår blä. Eller det är lugnt så länge magen är tom men så fort man äter ngt så stannar det inte i magen länge. Pjuh... Känner mig helt färdig och kroppen tar stryk då jag tränar hårt och behåller noll. Hur som helst så har jag idag promenerat, cyklat och kör intervaller! Känner mig otroligt stark faktiskt. Härlig känsla. Imorgon är det vilodag så det blir en promis men inget mer. Har idag haft ett grymt samtal som jag vet kommer ta mig låååångt. Nu film om hjärtat kan välja.

Av myrealworld - 23 april 2012 23:39

  Morgonpromenaden i grått väder.


 Magövning på boll, la till den själv då det är en rolig övning som jag vill bli starkare i.


 Stretch efter ett hårt Axlar/rygg/triceps pass.


Imorgon väntar intervallträning utöver morgonens runda. Håll tummarna för att vi är lite piggare då.

 
Av myrealworld - 23 april 2012 23:31


Sötungen min i sitt esse...


 
Av myrealworld - 23 april 2012 23:19

 Bild


Like always I return here. Wondering why I feel so freaking empty.

Livet kan inte vara det man önskar och människorna som passerar kan aldrig bli de man vill att de ska vara.

Så jag karvar inte ur mig själv utan känner det som känns och tar nya kliv.

Ett och två, ett och två.


 Bild

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards