Alla inlägg under september 2016

Av myrealworld - 29 september 2016 23:06

Typ så.
Hann bara komma igång med träningen och skryta lite om det så var det dags igen.
Halsont, vek och allmänt sliten.
Det beror nog på dålig sömn pga att barnen vaknat minst två ggr per natt, väderomslag och många sjuka på jobbet.
Jag drar igång med halsont så får vi se vart det landar.
Imorgon ska jag på Bieber med bästa A. Hoppas bara jag orkar, brukar ju svimma av trötthet vid 20:00 på fredagar.

Imorgon är det iaf fredag hörni!
Toppen toppen.

Av myrealworld - 27 september 2016 20:40

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen.
Härligt efter den långa förkylningen och stressen inför bröllopet.
Jag kör ff mkt löpning och intervaller. Varvar dock med styrka på de stora/roliga musklerna.
Idag är det dock vilodag. Återhämtning och sömn som gäller.

Jag har mkt i mitt huvud just nu. Jobb, egna ärenden, kidsen osv. Knappt så en hinner med faktiskt.

Av myrealworld - 22 september 2016 23:20

Nu räknas vi som nygifta. I lördags gick festen för vår kärlek av stapeln.
Den var magisk, precis som den kraft i vår kärlek som gjort att vi orkat övervinna allt det som gått emot oss.
Jag är så lycklig och ödmjuk inför den kärlek som alla delade med oss genom sin närvaro, sina tal, sina kramar och pussar osv.

Vi lever på ett lyckorus med viss sorg över att det mest fantastiska tog slut så fort.

Av myrealworld - 15 september 2016 00:03

Två hela dagar kvar innan det är dags... Den största festen vi anordnat både i Hjärtat och i praktiken.
Vår kärleksfest är på ingång och jag kan inte fatta det hela.
Idag kom min ring och den var så brutalt vacker! Och satt som en smäck...pjuh!

Dagen har varit fullspäckad.
Lämna barnen, mysfika med älskling, träna, äta lunch, åka och prova ut klänningen, hem till tawis och sen hämta barnen.
Javisst, dagen har inte fler timma trots att en är ledig.

Imorgon ska naglarna fixas, klänningen provas ut igen, donas lite och sen kommer mamma och mormor.

Härliga dagar!

Av myrealworld - 12 september 2016 23:18

Varje gång jag blir förkyld blir jag ordentligt sjuk och åker på bihåleinflammation. Det slår aldrig fel och varje gång är en kamp.
Jag är oftast sjuk i 2-3 veckor och därefter kan en och annan penicillinkur behövas sättas in.
Just denna gång lyckades jag jobba bort infektionen på egen hand och det känns så bra.
Körde ett cardiopass igår och idag lite styrka och cardio...
Hoppas det håller i sig.

Av myrealworld - 9 september 2016 20:18

Nu rasar dagarna fram i ultrarapid.
Jag kämpar med att pausa, befinna mig i lyckan, ta vara på tiden osv men det är inte så lätt när en har 1000 saker i huvudet och ett heltidsjobb samt föräldraskap på det.
Men om 8 dagar är det dags för oss...jag är nervös fast jag inte vet varför. Jag vill att allt ska vara perfekt och vackert och minnesvärt.
Idag var jag och lyssnade på J som ska sjunga i kyrkan och vis första uttalade ordet i sången var tårarna på väg. Det kommer bli vackert. Om vi lyckas hållas oss undan magsjuka, löss och annat smått och gott som härjar just nu.

Jobbet rullar på även om jag just nu har svårt att fokusera på ngt alls.
Men så får det vara just nu.
Jag längtar så galen efter att få träna, ta ut mig och samla mig själv och tankarna.
Imorgon blir min första gång på nästan 3 veckor. Jag är övertaggad.

Imorgon ska jag även få träffa bästisar. Så mysigt med kompishäng och drinkar. I need It.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards