Alla inlägg under november 2012

Av myrealworld - 30 november 2012 22:33

Ledig fredag!
Vakna bredvid ett leende barn. Frukostmys till pappan kom hem.
Sthlms stadsmuseum, alfons 40 år med Mina älsklingar.
Sen god kebab i Hjulsta innan det var dags för shopping i Barkaby.
Blev ett par skor :) och raggisar.
Väl hemma drogs träningskläderna på och gymmet kallade.
Körde intervaller och mage...yeah!
Sen har det julstökats... Galet mkt. Men mysigt är det nu!
Och imorgon kommer ju massa gott folk över på julmys!!!

Av myrealworld - 29 november 2012 19:15

Nu tar jag helg hörni!
Med 40 timmar plus på knappt en månad så har jag råd :)
Ska hem till mina älskade och skrota runt! <3

Imorgon ska vi till stadsmuseet och sen shoppa i barkaby...wiiiieeee

Love it!
Idag kom pyrets mössor som har beställt av en duktig dalkulla. Fiiiint med dalahästar!

Av myrealworld - 27 november 2012 22:17

Hej hopp alla som njuter av kylan :)

Själv sitter jag under täcket och myser...om det ändå ska vara mörkt och ruggigt kan man mysa.
Lång dag på jobbet och sen skola på det. Tenta om två veckor och jag känner lite ångest...
Hur tentapluggar man nu igen?

Imorgon blir det kurs all day och sen baka pepparcookies med hjärteboysen.

<3

Av myrealworld - 26 november 2012 23:37

Krigat mig igenom en dag trots trötta ögon. Arbetet var givande och att komma hem i tid desto bättre.
Slumrade tilli soffan med neo vid min sida och blev väckt med ömma pussar när min älskade hubby hade gjort mat.
Kände mig som en sessa...
Åt, pysslade, la skrutten, gick till träningen, myste med hjärtat och nu lite läsning innan läggdags.

Bästa idag var lugnet som infann sig i min kropp, lugn och grundad

Av myrealworld - 25 november 2012 22:34

Nu är arbetshelgen över och trots trötta ögon känner jag mig glad. I did it...
Fr.o.m imorgon ska jag landa på en "normal" arbetsnivå.
Härligt att stressen över min första helg är över.
Veckan är smockad men har massa kul att se framemot!
Fick snuffa lite på min bebis idag och inget överträffar hans mjuka hud och doft!

Längtar efter min älskade Lisa! Vill annonsera det här, så du vet :)

Av myrealworld - 24 november 2012 09:50

Första jobbpasset gick lysande.
Fina fina kids!!! I love My job.se
Jag var hemma kl tre och med en liten orolig baby i sängen blev sömnen ngn siså...
Pojkarna ska dock dra och bada varpå jag går och lägger mig igen.
Dagens bästa hittills;
Frukost
En sambo som ger mig energi och kraft
Mitt barn med den lenaste huden som jag kan pussa på varje sekund
Kraft!!!!
Kärt återseende med vänner från förr

Av myrealworld - 23 november 2012 11:41

Positivt idag:

Jobbhelg med fina kids!
Massage, tack min bästa Lisa!
Varit rökfri i tre månader!!!!

Ler... Och mår gott.
Nu vila och lunch, önskar er en trevlig helg.

Av myrealworld - 23 november 2012 08:16

Min älskling var på motivationskonferens i götet för ett litet tag sedan...
Han blev otroligt inspirerad och intresserad av detta och därmed har snacket här hemma handlat mkt tex positivt tänkande.
Mkt intressant och väldigt viktigt.
Negativa tankar och människor sprider negativ energi vilket påverkar oss otroligt dåligt.
Medan positiva människor ger kraft och bidrar till positiv förändring.

Är det ngt medfött eller ngt vi kan lära oss att bli/vara?
Då jag är en känslomänniska dras jag ofta in i människors negativa och kritiska syn på livet...och jag blir varse om det först när jag fått distans.
Ni vet när människor äter upp en från insidan... Och alltid ser problem i livets alla stunder...

Nä, positiva tankar ger kraft och jag tycker dessutom att livet känns mer hanterbart när man ser lösningar.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards