Alla inlägg under juli 2011

Av myrealworld - 24 juli 2011 21:56

Känner sorg.

Främst för de som drabbats och förlorat barn och anhöriga i Norge och omvärlden.

För demokratin som har blivit utsatt för ett stort övergrepp.

För det vansinniga dådet och det besinningslösa våldet som har drabbat oss alla direkt eller indirekt.

För all denna hat som härjar kring oss.

För människors rädsla, okunskap, galenskap och ilska.


Känner sorg och tomhet.

Önskar oss alla hoppet om att kunna se framtiden annorlunda.

Kunna se mänskligheten annorlunda och besegra hatet.


BIld

Tumblr_loiidto9151qbb77eo1_500_large

Av myrealworld - 19 juli 2011 20:02

Nu är vi i Eksjö och har varit sen i lördags.

Härligt på ett sätt men jag är så hemmakär nuförtiden så jag vill helst bara tumla omkring i sjöstaden och göra det jag brukar.

Mina killar trivs dock som fisken i vattnet så då trivs även jag så klart.

Vi gör inte mycket, jag sover en hel del vilket känns sååå underbart.

liten pysslar i trädgården och när han inte gör det kör han tåget alt. tittar på musse pigg.

Har tränat två gånger sen vi kom hit. Första gången sprang jag en runda och idag körde jag tre superset stationer. Härligt att få svettas lite.

Nu ska det grillas här på anemongatan.

Adjö och ta hand om er




Tumblr_lok1q93vdi1qmj2uko1_500_large

Bild

Av myrealworld - 14 juli 2011 23:57

Jahapp...då var man ledig i tre veckor då. Varje vecka är redan upplanerat och det känns stressigt men så är det ju när man har familjen lite här och där.

Imorgon ska det ialf firas (som om jag inte gör det jämt). Mys med min lillaste familj och sen skumpish och häng med fina fina människor.


Ska träna på morgonen om jag orkar vakna och vara människa vid nio. Har kört lite lugnt denna vecka då jag har känt av lite i halsen. Det innebär att jag var på  gymmet i måndags, promenad runt viken i tisdags och löpning runt viken i onsdags.

Yeaj!

På lördag drar vi söderut och det ska bli trevligt. Jag och hjärtat tänkte även hitta på ngt då vi kommer ha barnvakt. Fira vår tioårs dag lite mer ordentligt kanske?!

Nu är det ialf dags för sängen.


Take care folks

Av myrealworld - 12 juli 2011 21:29

Kvällens läsning för den lille mannen i mitt liv blev: "Vad som än händer" skrivet av Debi Gliori. Vackra ord om villkorlös kärlek.


   

Av myrealworld - 12 juli 2011 21:22



 

 

  

Denna vackra sommar... De varma dagarna smälter isen runt min kropp och de regninga dagarna tillåter vi oss att mysa omkring i mjuka och sköna kläder.

Är lycklig och nöjd. Med tillvaron, med alla mina val och med allt det som är omkring!


Härligt!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards