Alla inlägg den 30 oktober 2014

Av myrealworld - 30 oktober 2014 00:31

I met him on a weekday, probably friday.
I was young and he was not to old.

Midsommar 2001 träffade jag Mathias. Efter en lång vår av fester och framtidens förväntningar. Studenternas lyckliga dar hade tagit min röst, mitt immunförsvar och mitt sunda leverne. Jag grät över att behöva skiljas från mina föräldrar för en sommar i stan.
Jag var ständigt sjuk och när jag bad min moster om att få stanna hemma på midsommar fick jag ett nej till svar.
Hon skulle åka på kryssning och festa, hon hade ansvar för mig och tyckte därmed att jag och min 40gradiga kropp skulle släpa oss med och vila i hytten.
Happ...
Jag var död... Gråtfärdig.
Vi kom ombord och jag däckade. Kom upp ngt senare för att äta och tyckte denna kryssning verkade sorglig.
Inga i min ålder (18år). Förutom ett gäng killar, det verkade unga men inte riktigt lika unga som mig.
De hade kul, med varandra. För det fanns inga andra på båten.

Gick och la mig igen. Jag skulle aldrig orka. Ville bara av båten och hem.
Klockan blev kväll och jag tryckte i mig x antal alvedon.
Hängde med upp till "feSten".

Fortsättning följer

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards