Alla inlägg under maj 2012

Av myrealworld - 31 maj 2012 14:36


Här har ni honom, Kungen i vårat rike.

Älskade människa som snart har delat 11 år med mig. Ja, alltså lätt har det knappats varit.

Felfritt har det inte heller vart.

Däremot har det alltid varit och är. Det består och trots svåra perioder har livet med denna människa alltid varit självklart.

Vi har båda haft upp och nedgångar, var för sig men även ihop.

Men sedan en tid har jag sett skillnad. I mående och graden av tillfredsställelse när det kommer till min partner.

Han känns nöjd, målmedveten och trygg.

Det smittar av sig och våra dagar är sällan tråkiga.

Han har sökt skola, han ska ta mc kort, han har börjat knyta nya vänskapsband, han går ut och roar sig och han är fortfarande världens bästa pappa och kille.


Fantastiskt va!

Av myrealworld - 30 maj 2012 23:55

kvällens låt...


Av myrealworld - 30 maj 2012 23:44

Var inne på SIA idag i Sickla som förövrigt är en sån butik man inte ska kliva in i om man inte har oändligt  med pengar för man vill ha A L L T...

Blev iaf störtförälskad i en STOOOOOR väggklocka och nu kan jag inte tänka på annat. Har velat ha en sån länge men inte riktigt hittat den där som är sliten nog och gammal nog.

Såg en på SIA som kostade 2000 kr, hjälp... men fin var den och drömma får man väl alltid göra.


Bild


 Bild


Så vackert!

Av myrealworld - 30 maj 2012 23:30

Jahapp då har jag gjort det igen. Bakat för att stimulera mig själv.

Eller finns det ngt behov i att göra goda saker som man själv inte kan äta.

Har inte tänkt på det mer än att jag är sjukt impad av mig själv att jag faktiskt kan men visst är det tillfredsställande att laga och baka saker folk gillar.

Idag blev det choklad cookies och frukt- och valnötscookies.

Grannen som tittade ner tyckte chokladisarna var gryyyymt goda. Så det var ju väl


Idag har jag mått bättre dock helt trött fortfarande. Fattar verkligen inte vad det är jag har åkt på men men det är på bättringsvägen iaf.

Har som sagt inte gjort mkt eller jo idag åkte jag och älsklingen till Sickla och strosade runt och käkade lunch.

Imorgon ska jag träffa Mary för torsdagsmys.

Längtar efter träningen och efter promenaderna. ÅÅÅh va jag längtar...

På måndag kör jag igen!

fram till dess är det vila och mys som gäller.

Av myrealworld - 29 maj 2012 20:52

Ännu en sjuk dag och jag känner mig less på att vara sjuk, orklös, febrig, okapabel till att andas ordentligt. Ja ni hör...det är ju väldans synd om mig.... Idag blev inte mkt gjort. Har vandrat mellan soffan, köket och sovrummet. Imorgon skulle jag ha varit på min näst sista uppföljning...ngt bitter är man allt! Aja, nya tag på måndag! Bakade muffins med Pyret idag och de såg goda ut. Bjuppade älsklingen,Pyret och storebror på godingarna. Det kan väl vara gött att frysa in saker. Har börjat gilla tanken på att baka eget bröd och även eget fikabröd. Nu äter jag varken det ena eller det andra men jag ogillar tanken, och har alltid gjort, på att köpa bröd som man inte har en aning om vad det innehåller. När det går att göra det själv... Jaja nu är det dags för mig att glo på film :)

Av myrealworld - 28 maj 2012 23:09

Hejja Mig,


Som har åkt på influensan (går det influensa nu?).
Feber och fruktansvärt ont i halsen samt helt jävla orklös.

Jag vill inte vara med, jag vill inte...

Okej att bli lite sjuk men så här?!! Nä inte okej ngn stans.


Tumblr_m4mo6aflnx1rrfgaxo1_500_large BIld


Jag knaprar piller och sprayar med nässpray och förbannar allt som kommer min väg. Jag som var så glad för att jag har hållt mig så frisk så länge.

Well well...


Ngt roligt är att resan med damerna är bokat och klart. 1-5 augusti åker vi till Alicante/Torrevieja.

Underbart och härligt att ha ngt kul att se fram emot. 


Nu ska jag bara försöka få till min älskade man att vilja åka till Budapest. Jag vill dit på en weekend.

Skulle vara mysigt, och sååå billigt att åka dit.

Många planer och antagligen en alldeles för kort sommar.


ha en skön vecka och ta hand om er 

Av myrealworld - 27 maj 2012 20:19

Nu har pyret kommit hem och trion är återställd. Helgen har varit fullspäckad med allt möjligt kul. I fredags åkte jag och min kärlek inte till soliga söder för att äta på Ramblas. Gillar man tapas bör man testa, gott och löjligt billigt! Sen mötte vi upp Pia och Mike för lite häng. Vi satte oss på Häktet då alla platser i solen var smockat med folk. Där satt vi till tio och därefter drog guysen till Bonpan och jag skjutsade hem Pia. Igår hade vi över lite folk, grannar, bror och älskade Lisa. Det bjöds på snittar och bubbel. Jag höll mig dock i skinnet! Började känna av halsont på kvällen och idag vaknade jag helt förstörd. Så dagen D när älsklingen fyller och pyret kom hem var jag lagom döööd. Blääää

Av myrealworld - 25 maj 2012 09:46

Veckan har rusat fram... Svischat och vips så är det fredag. Inte vilken som helst utan den fredagen pyret drar till Falun med moster alldeles själv. Vi ska ha en firar helg för den äldsta i huset. Godingen fyller nämligen år på söndag så det passar sig perfekt att hitta på saker för honom. Ikväll blir det tapas på Ramblas och sen får vi se var våra mätta magar tar oss. Imorgon ska ha fina vänner över för härligt häng och många skratt. De som kan får festa med bubbel och rosé. Till det blir det snittar av olika slag. Jag har att göra hör ni :)

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards