Alla inlägg under oktober 2011

Av myrealworld - 20 oktober 2011 09:23

Har precis lämnat av skatten på dagis. Det gick ungefär en minut innan han homegirl kom springande med det största leendet och leken kunde börja. Det är helt otroligt hur dessa två har klickat! Man blir varm i själen av att se sitt barn hitta en bff. Nu ska jag träna och sen mysa med systra mi :)

Av myrealworld - 13 oktober 2011 14:08

Du vet när allting går bra å dagen e klar och livet e som bubbelvin
Du känner dig smart å vaken å glad å framför dig är kusten fri
Om varje dag var som denna
Skulle jag vilja, leva i tusen (i tusen år)


Av myrealworld - 13 oktober 2011 11:55

Idag är det min sista dag i Sharpnude.

Jag säger adjö och tittar (faktiskt) tillbaka med ett leende.

Sista tiden har varit fantastisk på alla sätt, jag har utvecklats och fått en nytändning när det gäller arbetet.

Jag har fått så mycket backup och positivfeedback vilket har gjort mig stark.


Jag tar med mig många några vänner härifrån och det har jag ändå det här jobbet att tacka för!

F o m imorgon är jag on my own. Jag ska kolla jobb, studier, resor och mycket annat. Jag tar det med lugn (försöker ialf)


På lördag tänker jag fira mitt friår, bara så ni vet. Ni som kommer vara med bör förse er med skumpa!!!!!

Det tänker jag göra, all night long.


Via-theglitterguide.tumm__large

Bild


Av myrealworld - 12 oktober 2011 09:23

Igår hände det något i mig.

Längtan uppstod och den blev helt enkelt för stark och påtaglig.

Tårarna rann och tankar/visioner gjorde sig synbara.

skulle jag våga? Kan det gå ?

Många stora frågor som har skrämt mig tidigare...

Av myrealworld - 12 oktober 2011 08:57

Nope, familjen O.c försov sig bara lite...

Oopaa... va stressigt det blev och jag som skulle vara på jobbet först av alla.

Nu är jag här och dagen kan börja.

Ska ut och springa lite på friskvårdstimmen med kollegorna sen är det ju näst sista dagen.

Blir lugnt och skönt hemma idag igen. Imorgon kväll däremot blir det Helenes Krog med jobbet och därefter är det tack och adjö för min del.

På fredagen ska jag springa ärenden och kanske hinna shoppa lite. Efter fredag kommer lördagen och då är det woop woop!


Av myrealworld - 11 oktober 2011 09:09

Ladies and gents!


Här har ni Jamie WOon... vacker vacker röst!

Jag är såld


Av myrealworld - 11 oktober 2011 08:53

Tisdag!


Känns mysigt att vakna upp brevid världens finaste lilla kille och världens bästa stora kille så klart.



Idag ska jag hänga med min älskade son alldeles själv! pappan ska kolla fotboll med vänner och jag ska få äran att ha egentid med gullefjunet.

Det är underbart att vara tre  men ibland är det mys att bara vara två också.

Angående familjebilden vill jag bara förtydliga att jag inte är gravid (ännu...). Jag har bara vuxit ur alla mina kläder, jepp... jag växer (!!!) fortfarande. Mest på bredden. Därav mamabyxor.


Igår gick jag iväg och tränade. Så smidigt att gå 50 meter och inte känna stress för att tiden ska rinna iväg. Jag körde efter gamla takter och det kändes grymt.

Har förälskat mig i TRX:en så in i och träningsvärken jag har i magen är inte att snacka om.


Myspys på er gullisar!



Av myrealworld - 10 oktober 2011 12:56

Jahapp... idag har man satt på sig sina gamla mammabyxor.

Skönt? jaaaaa

Varmt, behagligt och dessutom satt de som en smäck.



Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards