Alla inlägg under november 2011

Av myrealworld - 29 november 2011 22:40

Jag tror att jag har fobi för att prata i min Phone.

Varje gång min telefon ringer får jag panik och vill stänga av den.
Puh...

Jag håller på att jobba på detta. Jag lovar...



Av myrealworld - 29 november 2011 22:28

Standing infront of myself

Looking at a new person growing to my eyes.

Asking, wondering and being so proud of whoever that person could be.

realising that I just might love what I see.



BIld

Tumblr_lvaez9jnec1qebp6jo1_500_large


Dagen och veckan har påbörjats. Inte allt för många utsvävningar denna vecka heller.

Träning och omtankte om mig själv och andra.

Helgen har varit bra och jag har hunnit med massor.

Loppisen gick bra och jag fick undan mycket. Fortfarande lite kvar men inget jämfört med innan.

Lördagkvällen var också lyckad. Förfirre med kärt folk och Berns.

Inte allt för mycket att tillägga.

Av myrealworld - 24 november 2011 13:42

Japp, jag erkänner att jag är en beroendemänniska. Jag fastnar för det mesta... Om jag sen kan lägga av? Nej, om inte ngn annan gör det åt mig. Ni som känner mig vet kanske ngra av mina laster!? Har plusat på sons of Anarchy samt laserbehandling av hårborttagning på min lista. Det sistnämnda kostar skjortan men damn its so worth it. Bort med håret och dit med bläck, så rullar jag.

Av myrealworld - 23 november 2011 23:44

Det är som om döden följer mig på ett eller annat sätt just nu.

Närmar sig mig och mina nära. Kryper upp mot mig och vill valsa. Eller rent av dansa tango.

Döden vill omfamna mig och göra sig vän med mig.

Den gör sig synlig för mina ögon, som om livet bjuder in till det mest naturliga.


Paniken stiger i mig även om döden denna gång har kommit för människor som de omkring mig håller kära.

Jag  vill komma undan, jag vill vifta bort sorgen som fyller mitt bröst.

Jag önskar jag kunde rättfärdiga denna självklara bit av livet.

Jag fortsätter sjunka, även om jag vet att det bara är för nu. Jag skräms till det yttersta och vill inte vara med om den dagen när detta gäller mig.

Döden är ofarlig, Kanske? Den är ialf slutet för den drabbade men för de som finns kvar är det ett långt lidande.

Det kanske är det som gör oss vän med döden, att vi ser ett slut på lidandet?!


När jag var liten (läs: yngre) berättade jag för min mamma och pappa att jag vill att de ska äta speciella tabletter som ska få dem att leva för evigt. Nu när jag är äldre önskar jag detta mer än ngt annat.


bild

Quotes-the-hunger-games-trilogy-16530239-600-400_large  

Av myrealworld - 22 november 2011 15:37


                 

  

Av myrealworld - 22 november 2011 15:05

Nu ska ni få höra kära vänner.

Jag har en ny hobby och NEJ denna innefattar inte Sons of Anarchy även om det kan tyckas så.

Jag har kommit på och även erkänt för mig själv att min nya hobby är att sova. Jag fullkomligt älskar det och skulle kunna göra det dagarna ända. Det kan jag ju tyvärr inte göra då ni skulle tycka att jag var en latmask utan liv.


MEEEEN jag älskar det och jag har nog aldrig varit så avslappnad i mig själv så att jag kan ligga i sängen och mysa hela dagarna. Förutom hämtning, lämning, träning och annat mys så tillbringar jag mycket tid med att dra mig och vara trött. Min älskade sambo skulle säga att detta inte är ngt nytt. I hans värld är jag en tröttmössa med stort T.


Tänk att livet bara kan få rulla på där ute och alla måsten kan bara få vara. Det är helt okej för mig ialf.

Känner ingen stress... alls faktiskt. Bilden är tagen i Thailand på mig och min prins.


 



Av myrealworld - 22 november 2011 14:55

Har fått vissa klagomål ;) gällande den dåliga uppdateringen här på bloggen.

Tar åt mig av detta och ska bli bättre då jag egentligen vill skriva oftare.


Bild



Sitter här denna gråa dag och har fått massor gjort. Lämning, möte och träning.

Nu har jag syrran här som förövrigt sköter hämtningen av pyret så snart ska jag ner till källaren och gräva fram allt som jag behöver bli av med inför loppisen på lördag. Kom och fynda mina vänner;

Vårbergs centrum Lördag den 26e 10:00-16:00! Vid min sida kommer jag ha den underbara fiapia så om inte annat är ni välkomna att komma dit och hänga med oss en stund.


Fick precis en fråga av min syster gällande nyår!!! Å N G E S T




Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards