Alla inlägg den 20 december 2014

Av myrealworld - 20 december 2014 23:42

Natten som var vaknade beben upp 03:30 och hade svårt att somna om.
Efter 40 min kämpande däckade vi sida vid sida i en trång säng.
Idag har jag varit helt slut. Beben tycks vara lite krasslig och har svårt att vila.
Städade lite och drog sedan till gymmet.
Mathias tog med kidsen till parken.
Sedan åkte vi till Farsta strand och käkade burgare på Bun meat Bun.
Inte sååå hype:at men helt ok.
Sedan hem och fika med syrran.

Imorgon ska vi städa. Det ska äntligen bli rent!!!
Blir trött av bara tanken...

Av myrealworld - 20 december 2014 10:23

Igår hade jag tid hos sjukgymnasten. Vi skulle gå igenom ngra övningar men istället satte hon nålar på mig vilket var toppen. Sist jag fick akupunktur blev jag nämligen smärtfri i ett par timmar.
Så igår hade jag bara träningsvärk så skönt att slippa ha ont.
Blir en längre behandling i januari.

Idag är det helg och det "enda" vi behöver göra är att städa.
På måndag kommer min mami och hennes syster. Jolly hollidays.


Igår gick vi till Noodle mama och käkade lunch. Så jäkla gott är det!!!!
Kidsen lekte i lekhörnan i väntan på maten.


Jag lyckades inte få till en bild som jag inte såg trött ut i... Hm... Ändå är det två personer som tyckt att jag ser såååå ung ut senaste dagarna. Är unga människor trötta?

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards