Alla inlägg den 9 december 2014

Av myrealworld - 9 december 2014 22:43

Vilket underbart liv jag lever!
Så energi och sån fart.
Idag kom vi iväg hyfsad tid och nästan hela vägen sken solen. Den vackra underbara solen. Kändes som vår då alla fält var supergröna.
Längtan till värmen är här.

Kom hem med alla våra tusen påsar och kort därefter kickade jag ut min trötta sambo så han fick ta sig en löprunda.
Jag och kidsen plöjde bland kassarna och lekte emellanåt.

När Mathias kom hem var det min tur. Taggad till tänderna gick jag till gymmet och körde 30min intervaller, mage och bänkpress.
Yes!!!

På vägen hem fick jag ett sms av ingen mindre än Fru Duva som tyckte vi kunde klottra lite på mig. Sagt och gjort. Efter middagen brummade jag ner till Gröndal och skissade upp en galen piece som kommer pryda min kropp inom kort. Yes!

Glömde viss säga att jag idag äntligen förenades med "the shoes"!
Vågar knappt öppna lådan för att de är så jäkla nice.

Imorgon är det vardag, i några dagar iaf. Så jag och beben ska mysa, som 17.

Bort med tveksam energi och se vad som händer, det härliga strömmar in.

Av myrealworld - 9 december 2014 09:28

Vi åkte till Ullared jag och Mathias.
Där shoppade vi till vi dropp:ade. Främst julklappar till barnen, en kundvagn full.
Vi skrattade och flöt fram utan att stressa.
Mysigt med en dag själva där vi kunde prata och prata utan att bli avbrutna.

Nu packar vi ihop och åker hemåt.
Idag ska jag Hova in mina kärleksdojjor!!!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards