Alla inlägg den 3 december 2014

Av myrealworld - 3 december 2014 23:40

Två dagars träning och hungern tycks inte ha ett slut.
Igår och idag har jag varit omättlig. Bra tänker jag, ämnesomsättningen är igång.
Åt fyra ägg och sallad till middag, inte mkt för världen men maten räckte inte om jag inte tog en massa pasta.
Vid 20:30 ville jag äta mig ur huset.
Började med yoghurt och kvarg med müslie och nötter, sedan glutenfria kex med smör sen ett granatäpple. Tror ni jag blev mätt?
Idag vilade jag men imorgon är det bara att kötta på.
Fortsätter med ben lite till. Älskar ben plus att det är stora muskler som ger hög puls och bra förbränning.
Armar får jag på köpet. För små muskler att deala med just nu.
Högintensiv träning med mkt puls i minst två månader.

Idag har jag inte kunnat gå, mina ben smärtar. Så går det när en inte tränar på 5veckor.


Hejpa!

Natti på er

Av myrealworld - 3 december 2014 21:49

Hela politiska situationen i Sverige känns bisarr.
Ekonomisk kris i världen.
Val i Sverige.
Minoritets regering.
Ett rasistisk parti blir 3:e största partiet.
Vi vägrar förstå allvaret.
En allians som hellre har makten än skjuter bort Sd genom blocköverskridande politik.
Sd kör utpressning och likt proffesionella terrorister vill fälla all regering som vill öka invandringen.
Löfven gör det rätta och går tillbaka till folket.
Folket som tog ansvar och sa nej till alliansen och ja till rödgrönt.
Folket som hoppades på en tydlig politik som vägrade samarbete med sd.
Vi gjorde vårt, alliansen vägrade ta ansvar.

Nu mina vänner hoppas jag att Sverige förstår allvaret.
Vi behöver ett block (rödgrönt enligt mig) som har majoriteten. Som tar ifrån sd makten.
Jag som alltid röstat F! Kommer tänka om. Gör det ni med. Våra röster behövs och vi behöver vara aktiva.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards