Alla inlägg den 9 december 2013

Av myrealworld - 9 december 2013 23:13

Idag har jag sovit massor.
Kände att jag behövde det. Tog min tid och vilade ut för att sedan kliva upp och äta lite lunch innan jag skulle till gymmet.
Ringde en del samtal och fixade lite hemma.
På gymmet blev det 20 min intervaller på cykeln och sedan ett benpass.
Känns härligt att hålla igång.

Lite mys hann vi med (pyret sprang upp till grannen och vägrade typ komma hem) innan läggdags.
Sen flyttade jag och tias på bokhyllan så att vi nu kan få in en spjälsäng...
Provkörde även vagnen idag och det känns helt ofattbart.
Typ som när man tog på sig mammas finskor när man var liten och försökte se sig själv vara stor.
Hoppas allt går bra hela vägen ut nu så jag får hålla i vår skapelse snart.

Av myrealworld - 9 december 2013 08:57

Måndagar kan ju vara slitsamma när man måste upp och jobba/plugga men för mig är det rätt skönt med måndag då jag får vila upp mig utan stress.
Jag hade stora planer om att städa och flytta på saker men lägger ner allt då det har varit en jobbig natt.
Ont i rygg och mage plus att pyret har sovit oroligt med ben och armar överallt. Blev inte många timmars sömn så jag tar en alvedon och lägger mig.
Sen ska jag träna.
Det får bli dagens utmaning.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards