Alla inlägg den 4 december 2013

Av myrealworld - 4 december 2013 23:28

Torsdag imorgon, 19 dagar kvar till jul och 34 dagar kvar till bebisen kommer.
Alltså shit va tiden går fort nu.
Jag längtar samtidigt som jag njuter av min tid nu.
Idag stod det träning på schemat men innan det tvingade jag mig själv att sova 2 timmar.
Körde 15 min intervaller på cykel och sedan bröst och rygg.
Åkte sen in till söder och fick massage, inte det bästa man varit med om men det fick duga.
Fick åka kommunalt eftersom tias hade bilen och omg...fobi!
För idioter... Bredvid mig satt en tjock tant som tog upp massa plats av mig och min ilska blev för mkt så jag bredde ut mig över henne till hon makade ihop sig lite.
Jävla skit grej!

En annan skitgrej är att jag inte har ngn jacka som passar mig vilket idag resulterade i att jag frös mig förbannad.
Så om ngn har en stor jacka att låna ut får ni gärna hojta!!!!
Syrran kom till undsättning med en jacka som kan funka om jag är naken och låter bli att andas. Kan ju funka ngra minuter. Tack älskade liten som tar hand om mig!!!

Ngt positivt...jag kan ff se mina tår

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards