Alla inlägg den 7 december 2013

Av myrealworld - 7 december 2013 19:15

Myselipysgos

Njaaa...det vore inte riktigt likt mig.
Skämt å sido så är det visst härligt, mest för att det ligger ngt dyrbart där inuti.
M E N ack för alla dessa krämpor.
I detta nu är jag så mätt och för er som är/varit gravida så är mättnadskänslan en annan när man redan är uppstoppad med en bebis.
Alltså, jag kan inte andas och ej heller rapa för då spyr jag i munnen..på riktigt.
Utöver detta är jag mest bara trött och har ryggont.
På måndag får jag vila... Ehm... Ni vet, när barnet och sambon ej är hemma!

Juste, den där sambon och hans studier... De är ett kapitel för sig. Vore orätt mot graviditeten att orera om det här men det tåls väl att säga att jag har börjat ruttna ordentligt på det hela.

Känn glädjen jag sprider, den totala lyckan! Vassego och njut, bjuder på den.

Av myrealworld - 7 december 2013 00:22

Somnade om och vaknade av ett samtal från en vän som påminde mig om vår fika.
Jag tog mig till gymmet och körde ett pass och sedan var jag i Nacka forum på nolltid. Mötte upp Wille och båda hade ärenden som vi sprang innan vi fikade.
Mitt i allt snack om barnnamn plockar jag upp mobilen och ser att förskolan har ringt och att tias har smsat om en incident på dagis.
Ringer då upp och får höra att pyret har gjort illa sig på en bordskant.
Tack och hej till Wille och iväg till förskolan där jag möttes av en nöjd liten kille och hans vänner som ville berätta vad som hänt.
Såret under ögonbrynet var litet och hade åkt igen men vi åkte ändå upp till Sös för en koll. De tyckte också att såret såg fint ut som det var så vi åkte vidare till skrapan där jag mutade med twizzlers. Sedan plockade vi upp moffa och åkte till sickla och mötte upp pappan och tog en fika.
Kvällen blev inte som tänkt då pluttis var extremt trött men vi försökte ändå så gott det gick.
Han somnade på tre sekunder och förhoppningsvis sover alla lite längre imorgon för då står det kompiskalas på schemat medan mami och moffa ska iväg och shoppa lite.

Sådan var min dag. Från noll till hundra. God natt mina vänner!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards