Alla inlägg den 2 december 2013

Av myrealworld - 2 december 2013 20:09

I helgen har jag trixat med blanketter till Försäkringskassan då jag numer är sjukskriven. Har ju en slags fobi för myndigheter och dess byråkrati.
Känner mig ofantligt dum och allt som sägs gör mig bara osäker MEN när man får barn/har barn/ska få barn är det bara att gilla läget.

Jag ringde och frågade endast dumma frågor och sen fixade jag det hela med endast ett utbrott och ett tillfälle där jag fick öva på att profylaxandas.

Så idag har jag vilat, tränat och gått på utvecklingssamtal på förskolan.
Jag får lite panik av att jag sover mkt men försöker att påminna mig om hur viktig denna vila kommer vara för mig framöver.
På gymmet körde jag ben och avslutade med 20 min intervaller på cykeln. Dock väldigt kontrollerat.
Jag får inte pressa min kropp om jag vill kunna träna hela vägen.
Lugnt tempo med kontrollerade pulshöjningar som får mig att svettas och får igång alla onda delar.
Kör mkt drop sets varvat med lättare vikter med många repetitioner.
Träning handlar om att känna av sin kapacitet, enligt mig.

Nu blir det TV3-maraton!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards