Alla inlägg den 1 december 2013

Av myrealworld - 1 december 2013 21:02

Idag blev det inte som tänkt.
Eller vi gjorde det vi hade planerar men pluttens dag har bara varit fel... F E L.
Fel som i att han inte alls ville gå på bio (fast han ville det 10 min tidigare).
Fel som i att väl framme på bion ballade han ur för att han ångrade sig om filmen han hade valt (biljetterna var redan betalda och filmen började om 5 min).
Efter filmen så var det visserligen bra fram till att vi skulle in på en proppad parkering. Då ville han print hem.
Sen blev han ledsen för att jag ställde bilden på fel parkeringsruta.
Inne på Rusta framhöll han med HÖÖÖÖÖG röst att han ville hem för att han var "trött på detta" " trött på att gå runt i affären".
Historien skulle bli lång om jag fortsatte men som ni kanske kan se har inte mkt varit rätt.
Han har pendlat mellan förtvivlan och ilska till skratt och gos.
Wow...har inte känt igen honom och bitvis har jag ledsnat.

Nu på kvällen (efter att han haft ett utbrott kring att han inte skulle sova och hur dumma vi är och hur han ska slå oss) fick han massage för att varva ner kom de fina orden.
"Mamma, du är den enda som är snäll mot mig."
"Du är den enda i världen som jag tycker om."
"Förlåt att jag var dum mot dig".

Ja, mitt älskade barn.
Även om jag inte haft rätt pedagogik hela dagen så har jag insett ännu en gång hur mkt man är beredd att älska de små liven som ibland blir galet labila. Älskade lilla hjärtat.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards