Alla inlägg den 30 november 2013

Av myrealworld - 30 november 2013 23:51

Vid 12 kom syrran och tog över aktiviteten. Jag misslyckades med alla försök till lek med liten idag.
Jag hoppas på mer ork och rörlighet när beben är här.
Syrran och plutt åkte till Bus och lek i Nacka. Då passade jag och hjärtat på att gå på dejt.
Vi strosade runt i Nacka forum och jag hittade min fina kappa och ett par snygga skor men fjantade ur och köpte nada.
Blev snål eller ngt.
Efter lite fluktande åt vi på Melanders och myste.
Senare åkte jag och syster in och träffade Petter som är i stan.
Härligt häng och sen äntligen hem och landa.
Nu ligger jag här med ryggont och en bebis som gör diverse MMA-övningar.

Natti!

Av myrealworld - 30 november 2013 09:37

Pyret vaknade kl 8 och för en gångs skull var jag inte död utan vi kunde mysa i sängen en lång stund.
Tog mig även tid att kolla igenom två kortfilmer om kejsarsnitt och hur kroppen tar sig tillbaka efter en operation.
Känns såklart väldigt läskigt denna gång då jag vet exakt vad som ska hända.
Nu vill jag äta stor frukost och skrota omkring lite innan det är dags för Nacka forum och lite shopping!

Hoppas ni får en härlig lördag
En Flashback på mig och sagolika syster när hon var liten skrutt ???

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards