Alla inlägg den 5 november 2013

Av myrealworld - 5 november 2013 22:44

Måste sluta med allt socker.
På riktigt så är det helt ur fas nu.
Visst jan man släppa ngt på regeln men mitt intag av socker ger mig både ångest och dåliga vibbar.
Jag funderar på vad som hänt och jag kommer fram till att jag under denna graviditet äter "sämre". Inte lika varierat och näringsrikt pga utebliven aptit och illamående.
Är liksom inte sugen på ngt alls förutom socker.

Jag vill äta kakor, choklad, pannkakor och allt annat skit.
Faaaaan mig!

Imorgon ska jag börja skriva upp allt jag stoppar i mig för att se vad jag kan justera.

Av myrealworld - 5 november 2013 20:51

Brukar ni fundera över varför ni fungerar bättre med vissa än andra?

Jag funderar ofta och mycket på olika relationer. Jag är medveten om vad som får mig att värdera vissa av mina relationer högre.
Det är viktigt för mig att ha koll på vad som utvecklar mig emotionellt.

Men hur gör man när man inte klickar? När man inte har ett utbyte av en människa? När man inte förmår att tycka om ngn?
Det händer mig ibland och jag skäms över hur jag känner men samtidigt har jag kommit att bli trygg i mina omdömen. Jag är en god människokännare och mina ord och farhågor har ofta besannats.

Jag undrar vad det är som gör att jag känner detta i relation till vissa.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards