Alla inlägg den 19 november 2013

Av myrealworld - 19 november 2013 23:13

Idag gick jag in i vecka 33. Beben är vild och glad. Jag blir lycklig och lugn av varje kick jag får.
Längtan efter att få se denna skapelse börjar bli stor.
Efter att ta hämtat pyret så slackade vi i soffan lite innan vi byggde ihop det sista av garderoben och sen skulle mini till simningen.
Jag däremot mötte upp min fina Linda och njöt av kvalitetstid med henne då vi inte setts på månader.
Blev bjuden på god mat här i Sjöstaden, Boca Grande heter stället.

Nu har jag gluttat på matchen och på paradise hotel (jisses vilken pärs), legat i ett varmt bad för mig trasiga rygg och nu ska jag sova.
Imorgon väntar spännande saker.

Må gött!

Av myrealworld - 19 november 2013 14:47

Sitter på jobbet och försöker få saker gjort meeeen en viss liten krabat lever runt och möblerar om i magen.
Så fort jag plockar fram telefonen för att filma stannar den till och är helt still. Tokfisen!

Inte lätt att koncentrera sig...
Senare ikväll blir det middag med min fina Linda :) äntligen ska vi ses!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards