Alla inlägg den 26 november 2013

Av myrealworld - 26 november 2013 23:08

Så jäkla piiiinigt men jag har nu fastnat för paradise hotel.
Tycker det är intressant på många sätt och kalla det hormoner men jag har slutat moralisera och istället se på det med andra ögon.
Typ är det så fruktansvärt att folk hånglar och ligger i tv? Är det värre än att slåss och döda varandra (vilket är sånt man vanligtvis ser på tv/film).
Visst kan jag tycka att det känns mindre bra att de dricker massiva mängder med sprit men å andra sidan så görs det i många folkhem varje fredag och lördag. Dessutom är det "väl" socialt accepterat att unga människor super en hel del i vårt land. Många om och men, faktum kvarstår att jag följer det.
Shoot me if you want.

Med denna mage kan man likaväl skaffa sig en soffvana.
Imorgon hoppas jag dock på träning. Vet ej hur jag ska hinna det med hämtning, Mvc och läkartid men det får bli ett sent pass annars.

Gonatt på er

Av myrealworld - 26 november 2013 18:04

Idag behövde Mathias plugga extra då han ligger efter. Ett tillstånd som tyvärr stressar mig.
Så jag hämtade lillen och satte igång med maten så vi kan äta innan det är dags för simning.
Plutten har hjälpt till med maten, så mysigt!!!
Han har en mammig period. Sitta nära, vara nära, sitta utanför om jag går på toa osv.
Kanske inte så konstigt med tanke på det som väntar. Jag njuter så mkt det bara går.

Av myrealworld - 26 november 2013 12:57

Min rygg alltså...kan man byta ut den?
Jag menar, det är ju inte bara så att ryggen tillfälligt ger vika nu under denna påfrestning utan det kommer ta lååååång tid att rehabiliteras efter detta. Tog mig ca två år efter min första graviditet.
Stor del av min tid går åt att sova och stå ut med smärta.
Jag har klarat mig länge men nu minns jag igen varför jag inte gillade att vara gravid sist.
En kvinna sa till mig att hon inte vill ha fler barn men hon skulle gäääärna vilja vara gravid?!?!!?? WTF is wrong tänkte jag då.

Två dagar kvar på jobbet. Sen får vi se vad jag hittar på.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards