Alla inlägg den 17 november 2013

Av myrealworld - 17 november 2013 22:49

Och sen blev det söndag.
Veckan har gått.
Imorgon är det måndag och förhoppningsvis blir även jag helt symtomfri snart. Sitter numer i bihålorna men jag sköljer näsan som en tok. Det hjälper!!!
Imorgon tänker jag köra ett lugnt pass på gymmet. Nu är det dags att komma igång igen, försiktigt men bestämt. Har ju bara två månader kvar till bebi kommer.
En stark mamma är ett måste!

Önskar er en grym måndag

Av myrealworld - 17 november 2013 00:59

...Thats under My bed
Get along with the voices inside of My head.
En favorit låt just nu!

Idag har det varit lättare.
Tror det hjälpte att gråta en lång stund och släppa ut allt.
Lät mig bli tröstad och lät mig känna det som behövde vidröras.

Efter mys och frukost sa Tias att han skulle ta med sig pyret ut en sväng för att shoppa lite.
Kan ni tänka er, egentid för de och tid för mig. Lycka och återhämtning.
Jag ställde mig i duschen och bara va, så skönt. La mig sedan och vilade till de kom hem.
Sen var det dags för milisens kalas. Pyret som ff är lite hängig var tapper och vi fick fira stora tjejen en liten stund iaf.

På kvällen nu har jag suttit på ett fik med älskade bästisen och bara gått igenom allt från stort till smått.
Lycka och återhämtning.

Hann hem för att pussas men min vackra unge och sen lägga honom. Vilken fin dag!

Nu ska jag lägga mig bredvid min älskade och känna magen leva runt lite.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards