Alla inlägg den 19 november 2014

Av myrealworld - 19 november 2014 23:03

Jag har tidigare varit noga med städning, rengöring av ytor, vattna blommor, hålla ordning och reda, duscha (!!?!?) ofta, fixa mig osv men nu har jag varken tid eller lust eller ork för något.
Därav ser lägenheten ut som den gör och även jag.
Inget att ha ångest över, hellre lägga tid på avkoppling/kvalitet och annat än att städa.
Men duscha bör man ju. Inte lika ofta när en inte tränar men ändå.

Vi kom iväg på lite idag jag och plutten. Först promis till luma för att gunga lite och sedan till port 73.
Inget storslaget tyvärr men kul att göra ngt.

Sedan lagade jag en galet god linscurry som hela familjen var saliga över. Wow till mig!!!
Kul att testa ngt nytt och ännu bättre att det var veggo!

Nu till bingen, i sure need it!


Av myrealworld - 19 november 2014 10:58

Lyckades komma upp efter en natt med hackig sömn.
Fick i mig mina prottepannkakor med kvarg, hallon och valnötter.
Lekte lite med lillen och sen var det dags för sömn.
Här ligger vi nu. Önskar jag kunde sova lite men det går inte.
Solen skiner idag hörni, så nice!
Se till att njuta av den så gott det går.
Själv vet jag inte vad jag ska hitta på?! Lager 157 kanske...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards