Alla inlägg den 18 november 2014

Av myrealworld - 18 november 2014 23:44

Hämtade mitt stora barn på förskolan och som tur var lekte de ute vid den tiden så vi slapp gå in och eventuellt dra på oss nya baciller.

Kvällen har varit lugn. Storis och pappan lagade mat medan beben röjde runt med mig efter sig.

Min halsont har gått över till en jäkligt svår hosta som sitter långt ner i bröstkorgen.
Fick en hostattack när jag klädde på bebben som var så kraftig att beben blev livrädd och började gråta.
Fick trösta samtidigt som lungorna skulle hoppa ur kroppen.

Imorgon har jag inget planerat. Onsdag redan hörni...
Känns lite galet, som att en har missat något.
Well, jag brukar få dagarna att gå så det borde gå även nu.

Läste btw ett långt inlägg gällande 2pac. Personen hade rotat i allt kring 2pacs död och antydde att det fanns många tecken på att 2pac iscensatte sin död.
Det har väl alla hört förut men det intressanta var alla tecken som tolkades.
Bl.a Var det mkt som pekade mot att 2pac skulle ha planerat att iscensätta sin död efter att ha läst N. Machiavelli i fängelse.
Om jag förstod det rätt menade Machiavelli att en kan göra detta för att undkomma sina fiender. Och machiavelli ska själv ha gjort detta och sedan klivit fram 18 år senare.
Om 2pac nu lever ska han år 2014 (18år efter sin död) kliva fram.
Sjukt spännande! Även om det bara är en konspirationsteori så tycker jag att det vore sååååå jävla galet om det stämde.
Har ni antecknat nu kära ni? Haha

Nattinatt

Av myrealworld - 18 november 2014 14:53

Natten som var var min "sovnatt".
Storis flyttade in vid tolv och jag kom knappt ner i varv.
Köriga perioder med lite sömn gör mig stissig och speedad nattetid. Gick upp och tog två alvedon och när jag väl somnade kändes det som att jag vaknade 100 ggr.
Så när klockan slog morgon var jag helt slut. Mör i kroppen som att jag hade gått x antal ronder.
Försökte somna med beben sedan men litens snoriga näsa höll mig vaken.

Fick i mig två proteinpannkakor och kvarg.
Sedan iväg till sickla för att hämta ut mitt startpaket till tunnelrun.
Hängde lite med Mathias och sedan hem för att tvätta.
Sitter här med en skål sallad och bönor. Har mkt funderingar kring köttmarknaden och bli äcklad av tanken kring vad vi egentligen stoppar i oss. Därför försöker jag minska på mitt köttintag och äta mer baljväxter.
Gillar egentligen inte kött...men men.

Hoppas ni har det fint idag.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards