Alla inlägg den 5 november 2014

Av myrealworld - 5 november 2014 23:52

Egentligen är det punkt efter den rubriken.
Beben mår skit. Skriker och om man tar i honom skriker hen ännu mer.
Fy fan. Det finns så många koppor på den lilla bebis kroppen nu att huden knappt går att se. Typ, allt är ju relativt.
Det är min natt och jag bävar inför att somna, vet att det inte kommer bli många timmars sömn och jag kommer vara ett vrak.
Fy fan.
Visste ni att det finns vaccin mot vattkoppor. Inte på Bvc ännu men det finns om man betalar för det själv. Varför sa ingen ngt? Jag hade vaccinerat mina kids, utan tvekan.
Jävla skit. Var är det för mening med att bli dödssjuk och lida i minst två veckor för att bli immun när det finns lättare vägar att gå för max 500kr.
Juste, ska vabba för beben nu och spara föräldradagar.
För en gångs skull ska jag göra det.

Nu läggdags. Eller ja ni hajjar.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards