Alla inlägg den 7 november 2014

Av myrealworld - 7 november 2014 21:01

Det här med att få halsont (en ny vända med baciller) innan man tillfrisknat från den förra vändan måste ju vara som när man hoppar i bingen innan man avslutat med sin nuvarande. Som när en safe:ar... Bara det att förkylningen nu gör det med mig.
Tack! Känner mig sviken och missledd.

Frågade mitt stora barn vad hen kan tänkas vilja bli i framtiden?
Får till svar;
-antingen dagisfröken eller polis. Inte brandman iallafall...det är farligt!

Gosungen!!! Gillar tanken, stackarn kommer också hamna i "jobba med människor"-träsket.

Vi, jag och matte, diskuterade vem av oss som var superman och jag hävdade bestämt att det var jag.
Matte undrar då om jag är en kille varpå jag svarar att en superhjälte kan vara bådeoch och ingenting.
Då säger storis;
-pappa, när man klär ut sig får man vara vaaaaaad man vill!

Yepp!
Har jag nämnt att mina barn är kronjuveler? Så jävla fina

Imorgon är det lördag, tror ni det vänder för beben? Säg att ni vet det. Är så trött på eländet. Alltså inte beben men sjukdomen.
Ska dricka ett glas vin imorgon, välkommen den som vill njuta med mig.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards