Alla inlägg den 2 december 2012

Av myrealworld - 2 december 2012 23:20

Söndag med allt vad det innebär...
Fick ut pyret en stund efter massa motstånd men väl ute var pulkaåk och lek inte så dumt. Kallt var det men ljuset var välbehövligt!!!
Har även pluggat inför tenta som är om en vecka...panik
Sist men inte minst Hann jag med ett kort cardiopass. Veckans femte och sista pass, det går bra nu...

Dagens bästa går till en som står mig absolut närmast. Jag vet att det krävs mod och styrka att förändras och jag är sååå innerligt stolt över dig. Stolt över allt du kommer komma fram till och det som är säkert är attrahera följer varje steg du tar. Älskar dig

Av myrealworld - 2 december 2012 00:10

Vilken extremt lååååång dag!
Vi tog oss till pulkabacken och pyret skrek av lycka!
Jag hönsade och sprang efter som en idiot...till han säger att han klarar det själv. På hans andra åk själv åkte han rakt in i stenmuren. Tur att hjälmen satt på, helvetes jävla tur men han blev ledsen och ville bara hem.

Så efter lunch drog vi fram den stora godisskålen och mumsade ikapp.

Sen kom vänner/grannar och familj på adventsmys.
Massa barn och massa vuxna. Det blev glögg och pepparkakor och sen lite skumpa :)
Jag hoppade över glöggen och cookisen. Behöver jag ens nämna att jag åt upp ett antal hekto godis själv tidigare?!

Lördagar är till för uppladdning och mys! Hoppas ni har det gott ute i stugorna

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards