Alla inlägg den 1 december 2012

Av myrealworld - 1 december 2012 08:43

Har tidigare nämnt att jag sedan ett tag tillbaka varit rökfri.
Beslutet var inte svårt att fatta och inte heller genomförandet.
Har idag svårt att se mig själv med en cigarett i handen men i drömmarnas värld dyker "återfallet" upp allt oftare.

Jag "råkar" ta en cigarett eller ett bloss utan att tänka på att jag slutat. Alternativt försöker jag i drömmen att övertyga mig själv om att det är okej för ett bloss gör en inte till rökare igen...
Jag är så glad över mitt beslut och efter detta vet jag att A L L A kan nå sina mål och fatta viktiga beslut bara de vill!!!

Ett beteende eller en människa som skadar dig eller får dig att må dåligt är viktigt att ta ett beslut kring.
Det är svårt och till en början väldigt vackligt men efter bara en kort tid är det DU som har återfått kontrollen och kan satsa framåt.
Låt inget/ingen få dig att tro ngt annat än att livet är ditt och du förtjänar att må bra!!!

Må gott och ha en fin lördag

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards