Alla inlägg den 13 november 2017

Av myrealworld - 13 november 2017 00:27

Idag har jag mentalt förvandlat mig till en snigel/sköldpadda/sengångare ja...you name it.
Jag har tagit extra lång tid på mig. Suttit på min bakdel (som så sakta förvandlats från en stenhård och rund rumpa till en mjuk och platt en) så mkt och länge.
Den jobbigaste ansträngningen var att ta mig ut på en promenad med mini som inte alls blev så lång som tänkt då mini blev kall och inte alls upplagd.
Vi tog en runda runt huset och sedan en kortis på gården. Sedan var jag helt färdig.slut.khalas

Jag for ut känslomässigt mot min man och ville bara gråta.

Kanske är orken så lite att detta är min maximala nivå.
Kanske ska jag gå på sparlåga och vakta mig själv.
Mitt bäcken är inte alls bra och hela kroppen värker.
Igår trodde jag Att bebis skulle komma för att allt bara kändes fel.

Idag har jag varit lugnare. Tänker mig två veckor till iaf. Det borde jag fixa.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards