Alla inlägg den 11 november 2017

Av myrealworld - 11 november 2017 00:26

Idag vaknade jag tidigt av mig själv igen (känner inte igen mig ska ni veta). Ordnade med kidsen och frukost och familjen och sen gick jag och la mig en stund. Skrapade ihop en timme innan det var dags att kliva upp.
Idag träffade vi barnmorskan som lyssnade, kände och kollade av det sista.
Bebens hjärta tickade på så fint och huvudet var näst intill fixerat.
Min viktuppgång var på ca 10kg men beben verkar bli under normalt.

Efter vårt besök på Mama Mia mötte jag upp bästa Anna för lunch och fika. Så mysigt och härligt att hänga massa timmar och catch up.
Nästa v ska blir det hänt med bästa Lisa.
Mina fina vänner!

Eftermiddagen hemma har varit lugn. Känner mig tyvärr risig igen och misstänker att mina bihålor spökar.
Ska försöka ta vaccin nästa v Mot årets influensa. Känns inte aktuellt att åka på det nu.

Nuså är det dags att sussa. Imorgon håller vi tummarna för lite längre morgon och en sköööönt frukost.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards