Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av myrealworld - 19 oktober 2015 15:13

Alla dagar svävar förbi i världens fart och jag hinner inte med. Veckan flyter på och helgerna flyter ihop.
Ibland hinner jag stanna och reflektera över det som hänt men det är långt ifrån ofta.
I helgen var vi inte uppbokade (trodde jag). Vi skulle vara "spontana" med oss själva och ta dagarna som de kom.
Lördagen var härlig, vi hike:ade upp till hammarbybacken, lunchade på söder och jag hann med en fika med en vän.
Söndagen var stressigare. Jag och min stora gick på bio. Vi såg insidan ut som för övrigt var fantastisk. Alla (vuxna) borde se den.
Sedan kom barndomsvännen över på fika och därefter svärisarna och ena tvillingen.

Innan middag hann jag med ett pass på gymmet. Bravo, även om min träning just nu inte är ett dugg upostyrt.

Kl 23 börjar minibullen gny. 39,6 graders feber visade tempen.
Stackars liten!
Idag har Mathias varit till Vc som konstaterade att det inte var halsfluss iaf.


Idag har jag jobbat på och snart är jag hemma med mina värdefulla.
Då får Mathias gå iväg på egentid medan jag får mysa med korvarna.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards