Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av myrealworld - 4 oktober 2015 21:20

våra helger är alltid spännande.
En vet aldrig vad som väntar och hur mkt vi än planerar så blir det ändå ngt som sker.
I fredags tog min kära syster och hennes partner kidsen till sig så vi kunde ut och äta middag ihop.
Lyxigt!!! Vi gick till Sthlm tapas i sjöstan och det var helt okej. Inte supergod mat.
Jag somnade tidigt med barnen och kunde vakna ngt utvilad på lördag.
Vi gick ut och njöt av det fina vädret.
Åt lunch, tränade och sedan drog Mathias iväg på galej. Syster kom förbi och jag lagade mat till oss.
Kl 18:00 (typ) när vi skulle äta ser jag att ngt inte stämmer med min stora.
Han verkade inte veta själv och klagade på att han frös. Tempen visade 38,5 och 20 min senare var den uppe i 39.
Han sa även att han inte kunde svälja för att halsen värkte.
Ringde och bokade tid på närakuten. 20:30 var vi där. Odlingen (eller vad det är) visade halsfluss och penicilin skrevs ut. Stora barnet frossade rejält och däckade om vartannat i bilen (på väg till Apoteket).
Lilla beben var missnöjd över att mamma sprang hit och dit, på vägen hem slocknade även han.

Mathias mötte upp utanför så syster kunde åka hem.
Barnen la sig och jag landade i soffan.
Jisses, va omysigt det var. Jag som hade planerat massor för mig och barnen.

Jaja, idag mådde storis bättre så det är ju alltid ngt.
Jag körde ett kick ass pass med Anabanana, så jäkla kul!

Helgen är över och imorgon börjar en ny vecka.

Fridens

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards