Alla inlägg den 23 maj 2014

Av myrealworld - 23 maj 2014 23:04

Fy vad jag kan tycka att det är besvärligt att säga "hej".
För många ett enkelt ord som lättsamt delas ut till ditten och datten men för mig är det allt annat än lätt.

Det finns många kategorier av människor som går under "oklar bekantskap" och därmed sååå svårt att förhålla sig till om man möts.

1. Människor du tränar på samma gym som. Eehh utanför gymmet blir det ku fett awkward att hälsa! Eller?!

2. Människor du har på fejjan men som du i IRL inte har ngn specifik relation till. Eeeh....

3. Andras vänner/bekanta som en har träffat enstaka tillfällen. Hälsa or not?

4. Människor du vill undvika...

Jag är för blyg för det lättsamma. Så om jag inte hälsar vet ni varför! Jag vet helt enkelt inte om jag bör...hahaha

Av myrealworld - 23 maj 2014 22:30

Oh sunny day
Vilken underbar dag!
Fick sova lite extra för min fina sambo som kom upp och tog över på morgonen.

Fick slutligen med mig mina kids ut. Ja, den lilla har ju inte så mkt att säga till om men den storas vilja räcker för alla.
Vi gick till fontänen. Där lekte min älskling i vattnet och jag njöt av solen.
Bebisen var vaken men nöjd.

Efter lunch slöt mathis upp och vi hängde i sjöstan.
Jag bestämde mig då för att kliva av no sugar (som avslutades igår).
En månad är nu över, vi firade med mandelbulle (gjorde mig illamående).
Sen drog jag till gymmet och jag skojar inte när jag säger att jag ville spy. Fyyyy....socker=gift!
Skam dem som ger sig, pyret och jag gick och köpte choklad och lösgodis. Inte heller så gott...fett med besviken!

Äh skitsamma, nu lägger jag mig för imorgon är en proppfull dag med bl.a Fezt hos Järla-mamies! Låter som ett crewnamn...

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards