Alla inlägg den 7 maj 2014

Av myrealworld - 7 maj 2014 23:23

Min bebis har ju sedan ett tag tillbaka fått börja smaka på en del "mat".
De jag fixat har såklart varit mindre mums än burkmat men jag behöver vara lite envis.

Så idag fick jag ett ryck.
Jag gick och handlade ekologisk frukt, morötter och majs.
Kokade och mixade och la in i frysen. Nu måste ju detta bara gå hem!
Jag har såklart blivit påverkad av allt snack om gifter och kemikalier som allt besprutas med. Bebisen får ekologisk mat så länge det gå sen får vi nog anpassa vissa varor till plånboken.
SJÄLVKLART är det vissa saker jag inte köper hem för att det inte rimmar med vad man ska stoppa i sig (typ vindruvor) men man får inte heller glömma att allt är en industri.

Hur som helst, undrar om er lillördag var fräsigare än min ?

Av myrealworld - 7 maj 2014 15:02

Sedan igår har en fruktansvärd trötthet dragit över mig.
Den sortens som inte går att sova bort utan den som gör dig otålig, ofokuserad, osocial, orolig osv.
Jag vill vara ifred. Om så i en timme.
Här i mitt hem vill jag bara vara för mig själv.
Jag är aldrig ensam och jag inser att jag behöver det.
Det hjälper ju föga att min bebis vägrar sova på dagarna.
Då hade jag ju annars en stund över men icke.
Idag har bebisen sovit sammanlagt en timme sen kl 07.
Jag är sååååå trött... Lägger in mig snart på rehab för sömnlösa.

Nu vaknade beben, fem minuter kan vi lägga till på timmen.

Hej

Av myrealworld - 7 maj 2014 14:32

Idag hade de ett erbjudande på nordic wellness på groupon för halva priset.
Jag sa upp mitt kort och köpte 12 månaders kort där.
Jag är supernöjd med mitt gym förutom att det är lite trångt med allt nytt de plockat in. Men så kan det vara.

Slå till om ni är sugna! De har ju anläggningar överallt.
Tar ni er hit blir jag glad :D

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards