Alla inlägg den 5 maj 2014

Av myrealworld - 5 maj 2014 13:18

Om ni undrar varför jag är ute och "fyllekör" med vagnen så beror det på att beben vägrar sova om jag kör rakt... Det ska åkas sicksack med tvära svängar.
Att gå in i en butik är I N T E att tänka på.
Nu sitter jag här i solen och njuter medan bebisen sover.
Ja om inte tanten som envisas att slå ner sina stavar i bron, som om hon vore stora bocken bruse, väcker mitt barn.

Det återstår att se. 50 min kvar av fastan...
Jag har hunnit med min långpromis, träning och en sväng i sickla (en väldigt kort sväng pga skrikande bebis).
Massa energi får man av att fasta, good stuff

Av myrealworld - 5 maj 2014 00:25

Söndagen har nu passerat och det väntar oss en ny vecka.
Vår dag har varit härlig (om man bortser från morgonen).
Jag har haft en del tid med min stora lilla älskade goding och det behövdes kan jag säga.
Vi har inte gjort så mkt men hängt som innan vi blev fyra.

Jag har tagit en promenad med min mary och sånt ger alltid energi.
Tack min fina som tog dig tid fast du skulle träna.

Vi började kolla på "Blå är den varmaste färgen" ikväll efter tips från flera håll.
Vi har hunnit halvvägs och jag är, som vanligt när jag ser en fransk film, fastklistrad. Vilken fantastisk film!

Dock slog tanken mig om hur det hade varit om två män filmatiserades på samma nakna vis. Då menar jag inte bara kroppsligt utan även känslomässigt.
För så vitt jag vet finns hierarkier även där, att vara kvinna och gay tycks mer accepterat än att vara man och vara detsamma.

Ni hör, nu är jag igång igen.
Jag lämnar det och tackar för idag.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards