Alla inlägg den 19 september 2014

Av myrealworld - 19 september 2014 23:56

Vaknade bredvid min bebe som lagts intill mig på morgonen. Kröp närmre Lillen och gosade in mig. Väcktes fem minuter senare av att det var färdigt med sovandet.
Ungen sover typ aldrig?!

Blev på dåligt humör på vägen till köket. Fy... Jag saknar mina happy pills. På riktigt så är det just nu jobbigt att känna allt så starkt.

Gick iväg till thai:en men blev besviken och axlarna gör mer ont än ngnsin. Tur att Anna fixade fram ett nr till en på Odenplan.
Åkte med familjen till Noodle mama men kände mig irriterad och avtrubbad. Trött...

Storisen skulle leka med en vän vid tre så vi skyndade tillbaka.
Stress, ge barnen mat, fixa inför simskolan, åka dit, beben är missnöjd. Åka tillbaka, beben gallskrek hela vägen hem, mata, natta, borsta tänderna, natta, städa undan....
Fan jag glömde att äta middag...

Tackar gudarna för att min syster var med trots att det stressar henne. Tack mitt hjärta för att du alltid finns här för oss.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards