Alla inlägg den 17 april 2014

Av myrealworld - 17 april 2014 22:19

Blev inget Eksjö idag för denna familj.
Lång historia. Vi testar imorgon istället.
Tog med mig min storis till gymmet imorse och han hade så kul.
Sen hämtade finmostern upp honom så jag kunde träna.
Blev en del cardio idag. Ca 20 min.

Nu på kvällen gick vi en kort promenad för att plocka påskris så vi kunde pynta lite och där vid backen, i dungen, såg vi att det låg en människa. Mitt hjärta brast och jag kunde inte släppa det.
Kollade med grannen om han ville gå iväg och ge honom en påse jag tänkte packa.
Vi fixade filt, mat, vatten, hygiengrejer osv och Mathias gick iväg med grannen.
De kom dock tillbaka med alla saker då hen inte ville ha grejerna.
Så kan det vara men det känns bra att kunna erbjuda.

Nu sover äntligen barnen och jag ska dricka lite te innan läggdags.

Glad påsk kära vänner

Av myrealworld - 17 april 2014 15:37

Ni vet hur det kan vara ibland.
Som på beställning kommer känslan av att man är låg då och då. En påminnelse om alla fantastiska dagar.
Jag har lärt mig att det blir inte bättre än att det ska vara så.
Man måste rida genom stormen.
Min storm är nu. Jag hittar inte glöden och känner mig tömd.
Som att jag glömt att tanka så nu är alla depåer tomma.

Jag känner mig långt bort och orden hittar inte ut.
Allt har sin gång.
Det blir bättre på ett eller annat sätt.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards