Alla inlägg den 6 april 2014

Av myrealworld - 6 april 2014 23:43

Vilken helg.
Den gick upp i rök och jag fattar ingenting.
Känns som att det inte finns ngn lugn stund i vårt hem.
I går tog jag ned mig min storis och hans kompis ut på äventyr i hammarbybacken. Det var iskallt på toppen så vi tog oss vidare ner till indianparken där vi fikade och lekte.
Efter ca två timmar med två kids (varav min kid var rätt gnällig och tjurig emellanåt) ville jag bara hem och softa. Tog sedan med mig mini och åkte till sickla för att träffa Mary.
Mysigt med kompishäng!

När jag kom hem var våra ena grannar hos oss. Vi babblade på ett tag och sen var kl massor.
Därefter kom våra andra grannar ner på lite bubbel och vi rundade av vid ett. Pjuh...murder för en småbarns mamma och pappa.

Idag var vi alla trötta och slitna.
En låååång morgon blev det med en fortsatt gnällig och tjurig fem åring. Jag som vanligtvis har ett grymt tålamod känner att gnäll och "jag får aldrig"-grejen triggar mig så in i.
Efter ett "utbrott" där fem åringen skriker så högt att lillen vaknar och är otröstlig samtidigt som han kaskadkräkdes på hela mig. Samtidigt som storisen måste fixas inför ett kalas han skulle på 30 min senare. Mathias hade gått för att byta däck och jag ville strypa mig själv.
Storisen fick på sig sina kläder med tydliga ramar och lyckades lugna sig.
Jag hann byta kläder och lugna lille lite och komma i tid till kalaset.
MY FREAKIN GOD, jag klarar allt!!!!

Promenerade sedan till Eriksdal och kollade på Anna när hon sköt boll i vattnet.

Efter en fika i sickla kom jag iväg till gymmet och körde ett galet cardiopass.

Nu har jag och min älskling hunnit mysa lite och det gör mig gott.

Crazy bananas helg.
Ny vecka med lite mindre att göra hoppas jag.


Storisen tränar, han kör biceps!

Svetten lackar!!!

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards