Alla inlägg den 7 april 2014

Av myrealworld - 7 april 2014 20:50

Missade bussen tre ggr och fick vänta ett bra tag i pissregnet.
Två ungdomar betedde sig sådär ungdoms knasigt och jag står här och funderar över om jag ska gapa på dem så som jag önskar?!

Missade bussen även på vägen tillbaka men då sket jag i det och gick. Blev blöt och extremt svettig. Men bebisen sov gott.

Min godisbit. Hur söt får man vara?

Mumsar lite gröt. Så nöjd och duktig. Dock fick han magknip ngt senare. Gallskrik

Och så den här magiska skapelsen som får en att darra på fingrarna. Trotsig, arg, sur, ibland rätt elak och sen så otroligt ledsen.
Känslostorm, är detta femårs trotsen tro?!

Av myrealworld - 7 april 2014 20:42

Började äta vid 15:00. Så det blev 17h fasta men det har gått så bra!
Har haft galen energi.
Har även känt att kroppen jobbar då jag svettats så fort jag ansträngt mig.
Vid ett började suget sätta in men jag matade lillen, förberedde min mat och drog till gymmet.
Körde ett axlar och ryggpass.
Hej å hå.
Vid 15 fick jag äta och mat har aldrig smakat så gott. Har längtat länge efter att bli ordentligt hungrig och voilà. Fick också i mig en näve nötter och torkade aprikoser.
Eftersom jag kom igång med första målet så sent blev det inte så många mellanmål som jag borde få i mig.
Allt som allt är jag jätteglad för att det har gått så bra idag. Skönt att slippa fundera över frukosten.

Av myrealworld - 7 april 2014 09:37

Jag söker ngt som ska passa mitt liv just nu. Eftersom jag är ledig så tänker jag prova mig fram.

Mathias har kört periodisk fasta tidigare och var väldigt nöjd så jag tänker ge mig på det.

Har läst på en del och om ni är intresserade så haka på.
Det går ut på att man har fasteperioder och ätfönster under dygnet.
Vissa kör väldigt hardcore men jag ska köra 16h fasta och 8h ätfönster.
Så igår blev mitt sista mål kl 22 vilket innebär att jag ska äta mitt första mål kl 14.

Känns lite häftigt då jag har skolats till att ta var tredje timme, vilket ändå inte fungerar så vi får se.
Kör ett pass runt lunch idag så jag kan äta direkt efter.

Känns kul och motiverande att testa ngt nytt. Det ger en nytändning.

Presentation


Somewhere in between myself and I you will find Me.

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards